Mer bubbelMed tanke på att bubbel och pizza är typ det enda jag ätit idag ska jag nog dricka lite mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mer bubbelMed tanke på att bubbel och pizza är typ det enda jag ätit idag ska jag nog dricka lite mer
Ingen aning. Jag har då inte deltagit i några. Flög till destinationen, träffade familjen och fick nyckel till dörren.Yes jag fattar ungefär hur det fungerar. Menade inte att man reser tillsammans med en grupp. Med ”organisation” var det just det du beskrev jag syftade till Det verkar ju ändå ganska organiserat och vad jag förstår har de också div aktiviteter inom”organisationen”.
Finns ju många sätt att resa på, både mer eller mindre organiserade. Precis som olika sätt att träffa nya människor på
Blir ressugen när jag tänker på det
Har en resa bokad i början av oktober, oklart om jag kommer iväg pga Corona och div andra parametrar
Eller hur!! Blir ta mig fan galen på hur det ska promeneras och pippas på en .Alltså....FLUGORNA.... HUR många som helst.... Det är näst intill hopplöst att försöka ligga på soffan och fokusera på en bok.
Befinner mig på ett lyhört hotell i Vilhelmina. Försöker somna medan andra gäster festar i korridorerna.
Herrejösses, nej! VattenMer bubbel
Borde sova. Imorgon ska vi höra min födelsedagspresent; silversmide!
Befinner mig på ett lyhört hotell i Vilhelmina. Försöker somna medan andra gäster festar i korridorerna.
Vad menar du med att träffa riktiga människor?Ingen aning. Jag har då inte deltagit i några. Flög till destinationen, träffade familjen och fick nyckel till dörren.
Inte värst betungande. Om man vill träffa riktiga människor dvs
Ingen aning. Jag har då inte deltagit i några. Flög till destinationen, träffade familjen och fick nyckel till dörren.
Inte värst betungande. Om man vill träffa riktiga människor dvs