Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://servas.org/ är nåt för dig då. Reste hela världen runt på 80-talet med dom fantastiskt, härliga människor finns i alla världsdelar. De flesta pratar engelska också så det går att göra sig förstådd överallt. Du reser som vanligt och bor i vanliga människors hem, så får man kontakter överallt, jag menar verkligen överallt. Från Sydamerika till Australien
Nja så funkar det inte riktigt. Du reser inte med nån organisation du reser precis som du/sällskapet vill. Sen är det upp till dig var du vill landa. Man får en mega tjock bok med folk som tar emot typ backpackers sen är resten upp till dig. Man skriver ett brev eller e-post där man anger när man beräknas anlända till just deras stad/håla. Så får man svar om det går bra, tänk på att Servas är en världsomspännande organisation så flera kan ju söka just dit just då. Får du ja så är det bara att hoppa på flyget och dra.Jag har aldrig rest via ngn organisation, men min granntant använde ngt liknande när hon reste runt minns jag.
Jag tycker att det är ganska kul att ta det lite som det kommer Jag träffar gärna folk spontant på plats men reser gärna med utvalda vänner som jag vet att jag funkar bra med.
Nej nej nej det är alldeles for tidigt att prata om såntBlev plötsligt sugen på lussekatter
Stopp fel ÅrstidBlev plötsligt sugen på lussekatter
Nja så funkar det inte riktigt. Du reser inte med nån organisation du reser precis som du/sällskapet vill. Sen är det upp till dig var du vill landa. Man får en mega tjock bok med folk som tar emot typ backpackers sen är resten upp till dig. Man skriver ett brev eller e-post där man anger när man beräknas anlända till just deras stad/håla. Så får man svar om det går bra, tänk på att Servas är en världsomspännande organisation så flera kan ju söka just dit just då. Får du ja så är det bara att hoppa på flyget och dra.
Undrar vart folk är på väg. De är många som passerar utanför och de är glada
Nej nej nej det är alldeles for tidigt att prata om sånt
Var en sådan julstämning mitt bland alla mord och skjutningarStopp fel Årstid