Söt är hon iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag går rapportera efteråtÅh det vill jag prova någon gång! Verkar så roligt!
Här ligger jag också kvar i sängen, har surfat på mobilen i typ en timme så borde gå upp men så kom ditt inlägg så passande. Så jag blir kvar ett tag tillOch vägrar lämna sängen riktigt än
Kommer du hit och fortsätter sedan?Dammsugning och moppning - check
Tvätt klar i tvättmaskinen - check
Frukost nummer två med amerikanska pannkakor och sylt - check
Det är väl bäst att jag går ut med tvätten till torkvindan också, för det lär den väl tyvärr inte göra på egen hand....
Nä, nu är jag KLAR..... Men det är det bästa jag vet, att "rusa runt" och fixa det som behöver fixas tidigt på dagen, så man bara kan njuta av resultatet sedan.....Kommer du hit och fortsätter sedan?
Mycket klokt tänkt. Men jag är också jäkligt LAT när jag är ledig.Nä, nu är jag KLAR..... Men det är det bästa jag vet, att "rusa runt" och fixa det som behöver fixas tidigt på dagen, så man bara kan njuta av resultatet sedan.....
Jo, det är ju mitt problem också . Den ENDA lösningen för mig är att fixa saker tidigt, innan jag hamnar på soffan med dator/TV/bok..... När jag väl satt mig, då sitter jag......Mycket klokt tänkt. Men jag är också jäkligt LAT när jag är ledig.