Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev rester av middagen till lunch
 

Bifogade filer

  • 20210704_131015.webp
    20210704_131015.webp
    186,2 KB · Visningar: 22
Happy fourth of July! 🎉🇺🇸 🎊 🇺🇸

Prognosen sager att vi far 33*C och inte ett moln pa himlen i en narbelagen liten stad dar det ar Independence Day Parad och folkliv i dag. Dar jag har gatt med pa att satta upp ett "bas" (en canopy med bord under :p) och ha rekrutering for skolbuss korandet.:cautious: Hela paraden och allt haller pa fran 9am till 5pm i dag, men vi far se hur lange vi haller ut.
 
Haha, vad lustigt. Mådde illa när jag såg bilden. :D Kunde verkligen känna hur det kändes att gå omkring en hel dag på området (och efter en ganska lång bussresa), även om jag inte åkt karuseller etc. sedan jag var liten!

Hehe jag hade en evig kamp mot illamåendet igår, men höll ut rätt bra.
Kållerado är fantastiskt "mellan åken"-åk :love:

De drog också markbart upp farten i vattnet efter kl19 ungefär :D
 
Hemma från IKEA, bestämde mig för att åka idag ändå. Faktiskt inte alltför kämpigt, tar en liten omväg via Älvsjö, men det är mindre folk och svalare på bussarna och pendeln. Och inte mig emot att sitta på en sval buss med få passagerare även om den slingrar runt.

Klappar själv på ryggen eftersom jag bara reklamerade överkast (köpte ett nytt) och lämnade tillbaka äppelskivarsaken. In och ut. Första gången jag gjort det. Katten ligger och solar magen i fönstret och jag ska ut med ännu en omgång vatten till tomater och annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 919
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 184
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 213
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp