Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vad lustigt. Mådde illa när jag såg bilden. Kunde verkligen känna hur det kändes att gå omkring en hel dag på området (och efter en ganska lång bussresa), även om jag inte åkt karuseller etc. sedan jag var liten!
Jag kan åka kållerado och tekopparHaha, vad lustigt. Mådde illa när jag såg bilden. Kunde verkligen känna hur det kändes att gå omkring en hel dag på området (och efter en ganska lång bussresa), även om jag inte åkt karuseller etc. sedan jag var liten!
Äter lunch. Och tänker på en sak som hände för ett tag sen. Såg två killar köpa två flaskor klorin och en flaska diskmedel på Ica. Bara. Kan inte släppa hur misstänkt det såg ut
Den förstnämnda går bra för mig med, och annat som inte snurrar och svänger en massa. Men som sagt har jag inte ens försökt sedan jag var liten, nu har jag dessutom lite mer problem med balansen och får yrsel lättare så skulle nog ligga och spy rätt fort.Jag kan åka kållerado och tekoppar
Inget mer haha
Den förstnämnda går bra för mig med, och annat som inte snurrar och svänger en massa. Men som sagt har jag inte ens försökt sedan jag var liten, nu har jag dessutom lite mer problem med balansen och får yrsel lättare så skulle nog ligga och spy rätt fort.