Vad gör vi CXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar Havets hjältar. Funderar på att ringa Coop och fråga om de har öppet, på en del Coop kan man tydligen scanna och betala i en app. Vet inte om jag orkar ladda ner och lära mig en ny app.
Vaknade flera gånger inatt pga folk som gapade ute. Märks att restriktionerna släppts. :down:
 
Den förstnämnda går bra för mig med, och annat som inte snurrar och svänger en massa. Men som sagt har jag inte ens försökt sedan jag var liten, nu har jag dessutom lite mer problem med balansen och får yrsel lättare så skulle nog ligga och spy rätt fort. :D

Samma här, saker som snurrar är jag inte vän med :D Jag har alltså gjort mig själv åksjuk när jag kört i bra fart på kurviga vägar :o :rofl:
 
En helt utslagen hund. Han vill gärna ligga i solen, men står bara ut korta stunder. Sedan vandrar han runt och suckar och försöker hitta en sval plats att ligga. Inte lätt att ha päls idag.

20210704_134637.webp
 
Är extremt uttråkad. Måste gå ner i källaren och måla ett löv. ETT JÄVLA LÖV som beställaren absolut vill ha. Borde ta ca 10 min. Prokrastinerar istället till max, dricker kaffe och letar lägenhet åt grannen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 897
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 179
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
27
· Visningar
2 211
Senast: Bison
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 882
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp