Jag skulle - faktiskt - gärna skänka lite nu. Det har regnat hysteriskt hela natten utan uppehåll, och det fortsätter bara envist timme efter timme.....Blåser som skam idag och 16 grader. Behövs komma lite regn, kruttorrt i markerna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle - faktiskt - gärna skänka lite nu. Det har regnat hysteriskt hela natten utan uppehåll, och det fortsätter bara envist timme efter timme.....Blåser som skam idag och 16 grader. Behövs komma lite regn, kruttorrt i markerna
Blåser som skam idag och 16 grader. Behövs komma lite regn, kruttorrt i markerna
Lokal skur över Borås?Nej nej! Inget regn förrän hö´t är inne
Det är när man flyttar som man inte för sitt liv kan förstå varför man sparat anteckning över huvudtaget.Packar flyttlådor. Jag upptäckte mina skolanteckningar. Alltså det jag satt och skrev medan jag halvt lyssnade på läraren eftersom jag var så vansinnigt uttråkad på lektionerna. Mest för att det skulle se ut som att jag antecknade.
Det är långa haranger med precis allt jag tänkte just då. Typ "Nu fick jag en penna, blev glad för nu kan jag skriva. Roger Pontares fina vippa på mössan skulle kunna bli en bra kattleksak. Tänk om man stängde in honom i ett rum med kattungar. Funderar på cowboys, varför blev de så populära och nu inte. Men de kanske kommer tillbaka. Maskarna flyr när det regnar, undrar om fåglarna inte vill äta de som krälar över asfalten för de luktar så illa" osv. Helt osammanhängande
Mitt i har jag skrivit över en hel sida och superaggressivt (det har till och med gått genom 3 papper) "Det är bara storleken som kan ses som det reella avståndet till Orion"... Va? Vad menar jag ens?
Var det du som hade delat på andras hästar fast du "bara" är medryttare?Nyss vaccinerat mig (första sprutan) och är djävulskt trött. Tror dock det mer beror på att jag sov skitdåligt och var irriterad över hela hästsituationen hela natten.
Arbetsbefriad helt klart.1 juli! Sista månaden som anställd på mitt arbete! Sen är jag arbetslös...Eller ska jag säga "arbetsbefriad från dårhuset"......
Vet inte om jag vill ha regn just nu, halare i hagen och mer risk för att skorna ryker, och med tanke på hur hovarna ser ut just nu kan det få vänta till efter skoning..Regnar även här Så jäkla skönt. Hoppas att resten av sommaren blir såhär