Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hatar myggor. Kan också bero på att jag får stora blaffor på hela kroppen när de biter på migDet är en mygga i min lilla stuga
Skulle precis skriva ett inlägg typ ”åh det är så härligt, det enda jag hör är vinden som susar i träden och vågorna som skvalpar.
Sen dök det upp. Det karaktäristiska helvetes surret.
Vänta bara det kommer flerDet är en mygga i min lilla stuga
Skulle precis skriva ett inlägg typ ”åh det är så härligt, det enda jag hör är vinden som susar i träden och vågorna som skvalpar.
Sen dök det upp. Det karaktäristiska helvetes surret.
Vänta bara det kommer fler
Det är förmodligen en hon som bara väntar på att kalasa på ditt blodTror hen är ensam. MEN helt säker är jag ju ej. Nu är hen tyst. Antar att det är ett dåligt tecken
Nån mer har frågat förut haha. Det blir så när jag kopierat en text med gubbar från fb eller messenger .OT men det är pyttesmå gubbar förutom den sista. Hur får du dem så mini?
Vi har ju bara bott här 3 år. Men det är helt vansinnigt mkt mygg här med i år. Efter regnandet kom enormt mkt mer mygg.På tal om myggor så pratade jag en stund idag med en granne som bor lite längre bort. Och vi båda konstaterade att det är anmärkningsvärt mycket mygg i år. Hon har bott här sen 80-talet och mindes inte att det någon gång varit lika mycket som nu.
Nej behöver verkligen sova ögonen klipper och orkar inte hålla fokus på datorn. Men de får allt bara bli klänning på själva bröllopsdagen resten av tiden tänker jag ha byxor
Nej, faktiskt inte! Den grannen har precis blivit vräkt och är inte kvar. (Förövrigt lite intressant hur man plötsligt kan tycka synd om någon som man bara vill bli av med, men jag kan inte låta bli att tänka att personen kanske någon gång hamnar som hemlös...)Kan de vara den där specialskumma grannen kanske?
För även en sådan måste väl tvätta kläder mellanåt
Fy så tidigt! Hoppas du lyckas vakna till ordentligt. Imponerad ändå av att du lyckas lägga dig tidigt. Jag har nog fått 2 timmar mindre sömn än dig inatt. Lägger mig alltid sent...Dags att gå upp
Somnade vid typ 20 igår men det vekar inte ha räckt.
Jag gick upp typ samma tid, somnade senare..Dags att gå upp
Somnade vid typ 20 igår men det vekar inte ha räckt.
Högg en knapp om mygg.Vi har ju bara bott här 3 år. Men det är helt vansinnigt mkt mygg här med i år. Efter regnandet kom enormt mkt mer mygg.
Att vara ute med valp som inte alltid tycker den ska på toa när jag tar ut den är att agera myggbuffé.
Hatar de där små jävlarna!