Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var uppe vid 6 eftersom jag tänkte jag skulle ut och springa en kort runda.
Hade dock ont i kroppen och huvudvärk så jag fimpade mina planer efter mycket om och men.
Har iaf fått tid hos läkare för min mage. Känner mig stressad just nu över allt jag behöver göra och funderar allvarligt på att skita i att flytta mina saker och göra det typ I september i stället. Å andra sidan kommer jag inte kunna släppa det mentalt förrän jag flyttat grejerna. Får fundera lite.

Sitter just nu apatisk på soffan och är rätt sur över att jag vill äta god frukost men inte kan.

Finns det ingen kompis du kan be om hjälp? Dvs efter flyttfirman kommit över med allt? Det kanske inte behövs så mycket fysisk insats egentligen utan mest moraliskt stöd :heart

Hade gärna hjälpt till om jag vore närmare, det är allt roligare att hjälpa andra än att greja hemma själv :angel::D
 
Semester! :love: Egentligen så började den i torsdags kväll, men var tvungen att jobba hela dagen igår också. Så nu efter hela en lång sovmorgon och frukost så ska jag vattna i trädgården, paddla, åka på lite ärenden, gå och leta kantareller med hundarna och sedan åka till gymmet. Resten av dagen tänkte jag tillbringa i skuggan studerandes en karta och planera fjällvandring.
 
Fick frågan om jag ville slutföra lite arbetsuppgifter åt kollegor som dom inte hann med innan sin semester. Blir lite extra timmar för mig och bra att jag kan hjälpa till så dom får välförtjänta semester.

Så nu ska jag först äta lite frukost och sen åka in till kontoret och (försöka) slutföra. Intressant och se hur mycket som är kvar eller om jag ska åka dit imorgon igen.
 
Sitter med öppen altandörr och njuter av att frysa lite. Sommar är inte min bästa tid.

Hunden lider lika mycket som jag. Vi är ett par höstvarelser ;)
I eftermiddag ska vi på utflykt med bägges favoritmänniska. Vi ska titta på en konstutställning. Kanske kan vi kombinera det med lite fika också.
 
Finns det ingen kompis du kan be om hjälp? Dvs efter flyttfirman kommit över med allt? Det kanske inte behövs så mycket fysisk insats egentligen utan mest moraliskt stöd :heart

Hade gärna hjälpt till om jag vore närmare, det är allt roligare att hjälpa andra än att greja hemma själv :angel::D
Tyvärr jobbar typ alla jag känner. Jag klarar det ju, såklart. Det är ju ingenting typ, eftersom jag har 0 press på mig själv just att packa upp osv.
Det är mest flytten jag är nervös över. Försöker intala mig att det är proffs som ska flytta mina grejer och om jag gör något fel går det att rätta till :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 691
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 930
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp