Ja, jag har sovit där förr och det är en så skön känsla att sova "ute".Det låter mysigt
Så här blev det:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, jag har sovit där förr och det är en så skön känsla att sova "ute".Det låter mysigt
Är det bara städningen och maten i kylskåpet som är problematisk?För några månader sedan fick mannen ett nytt jobb och efter långa diskussioner och mycket övervägande kom vi fram till att det är ett bra beslut, trots att han kommer behöva jobba väldigt mycket en tid i början. Jag sa att jag kan avlasta honom hemma under den tiden. Det var innan vi visste att mitt jobb skulle bli pannkaka på vårkanten och jag skulle bli preggo och må skräp. Så nu satt vi här helt apatiska tidigare idag i en lägenhet som var upp och ner och saker i köket börjat mögla. Nu har jag i varje fall hunnit städa undan det värsta och beställt några nödvändigheter via Foodoras matleverans Så avgrundtrött just nu. Två veckor kvar till semester
@Voeux håller med! Jag har beställt städ några gånger när det har varit mycket och det är himmelskt! Och inte speciellt dyrt heller!Är det bara städningen och maten i kylskåpet som är problematisk?
Ni kanske har möjlighet att beställa någon engångs städning typ?
Är det bara städningen och maten i kylskåpet som är problematisk?
Ni kanske har möjlighet att beställa någon engångs städning typ?
Grattis till graviditetenFör några månader sedan fick mannen ett nytt jobb och efter långa diskussioner och mycket övervägande kom vi fram till att det är ett bra beslut, trots att han kommer behöva jobba väldigt mycket en tid i början. Jag sa att jag kan avlasta honom hemma under den tiden. Det var innan vi visste att mitt jobb skulle bli pannkaka på vårkanten och jag skulle bli preggo och må skräp. Så nu satt vi här helt apatiska tidigare idag i en lägenhet som var upp och ner och saker i köket börjat mögla. Nu har jag i varje fall hunnit städa undan det värsta och beställt några nödvändigheter via Foodoras matleverans Så avgrundtrött just nu. Två veckor kvar till semester
Har styrketränat på utegymmet med pappa. Berättade att jag planerar att kanske springa typ 10km i morgon på morgonen men fick lite skäll Pappa tycker det är en dålig idé när magen är urballad och jag i princip bara äter potatisguck, mariekex, nyponsoppa och dimor. Han tycker jag ska träna mindre nu. Han har självklart rätt. Man ska inte träna när man inte får i sig någon nämnvärd näring.
Funderar på att ringa någon video doktor, men vet inte riktigt om de kan göra något extra för mig.
Verkligen inte.Alltså... det där är inte något man säger ofta
Vad är det där på bilden?Sur på mig själv just nu. I vintras bråkde kupéfläken för mig och la av . Så jag och chefen bytade alltihopa. Men nu idag började den låta konstigt , skulle bara fixa till den för de. Men det slutar med att det luktar bränd plast. Jag hoppas på att de är bara denna plastbiten och motståndet till kupéfläken som har fått lite stryk Visa bifogad fil 72648