Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag bäddat ner dagens flytthjältar! Sambon kom in och såg rätt sliten ut. Han hade ont i ett knä och lite halvt ryggskott typ. Min pappa som är 72 år var typ helt oberörd efter att i 13 h burit tunga saker i hettan. :laugh:
Han hade klättrat som någon apa uppe på pallstalagen som de satt upp i nya lokalen. Det är liksom en bit upp..
Han har ju övat en del på att klättra iom att hans båt har så hög mast att normala mastkrnar m stege är för låga och han regelbundet klantar till med ngt instrument under mastning och sedan måste upp och fixa det. Vilket han då gör stående ovanpå mastkranen utan säkring av ngt slag.
Sambon förstår mer och mer var min istadighet och "kan själv" kommer ifrån. 😅
 
FÖ kunde jag för fösta gången på över 1 år få krama pappa. Åh, lyckan! :heart
Mysigt att ha honom här! Vi åt gott, drack lite rosé och snackade tills nu.
Lille 1-kilosvalp tyckte det var skoj med ny kompis. Hon tvekade inte utan bara knatade fram och hälsade på 196 långa pappa och frågade om de kunde leka. Hon är för skön! :laugh:
 
Har precis ätit frukost och ligger nu på rygg i soffan för att vila några sekunder innan det är dags att ta sig till jobbet. Ska komma ihåg att ta med kokta ägg som mellanmål idag. Bananerna jag köpte tidigare har blivit dåliga :( Ska därför också komma ihåg att skriva upp bananer på shoppinglistan och se till att handla det i eftermiddag. Längtar efter att komma ut i skog nu. Känns som evigheter sen jag var ute ordentligt.
 

Försöker piggna till lite och tittar på roliga klipp på tuben.



Idag är det operationsdag, jag har dubbelduschat och lydigt tagit morgonens föreskrivna mediciner innan jag ska åka in. Nu har någon trettio minuters hängande innan taxin kommer.

Det är bara en liten op, men ändå narkos och allt stök som kommer med att läggas in ett dygn.
 
Var uppe vid 6 eftersom jag tänkte jag skulle ut och springa en kort runda.
Hade dock ont i kroppen och huvudvärk så jag fimpade mina planer efter mycket om och men.
Har iaf fått tid hos läkare för min mage. Känner mig stressad just nu över allt jag behöver göra och funderar allvarligt på att skita i att flytta mina saker och göra det typ I september i stället. Å andra sidan kommer jag inte kunna släppa det mentalt förrän jag flyttat grejerna. Får fundera lite.

Sitter just nu apatisk på soffan och är rätt sur över att jag vill äta god frukost men inte kan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 692
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 945
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp