Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sovit nästan hela dan. Behövdes verkligen för hade svårt somna och kroppen är fortfarande tung och slö sedan igår. Känns bättre inombords dock så tror jag är på återhämtningen nu :)Planerar lyssna på kroppen för dagen och allt jag ska göra är att duscha när jag hittat igen schampot igen(!) :cautious: Väldigt osmart att jag inte plockade upp det direkt när jag såg påsen med det igår 😅
 
Stressig dag! Mest på det privata, glad att det är rätt lugnt på jobbet idag 😅 Iväg med ungar i morse, jobba, gå med nyopererad häst, vända hö mellan 11 och 12.20 ca, jobba lite snabbt igen, iväg och ta vaccin, hem och ta in en häst som sällskap till den på boxvila, jobba nu igen. Sen hämta ungar vid 15.30, hem och sätta sig i traktorn och stränglägga hö i väntan på maken som hämtar upp icaordern påväg från jobbet, slänga i sig fryspizza till middag och börja pressa hö 😂 Plus att det är jäkligt hett ute också 😂
 
Tappar håret över mitt jobb, får besked om att prioritera ner men blir ändå pressad att ta mer, varje dag samma visa. Svarade precis en kollega att jag inte kommer kunna prioritera utvecklingsarbete eftersom jag har dubbla tjänster just nu och ska avveckla detta område, men gav förslag på andra kollegor som kommer att fortsätta arbeta med det och som bör bli inblandade. Fick svar: "Jag kan annars tycka att det är jättelämpligt att du är med. Jag kan ta och skicka en kallelse till en sådan workshop"

Jag:

rjUNiOOv_400x400.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 672
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 919
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp