Nej, inom kommunPå min myndighet? Vet att det finns annons ute
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inom kommunPå min myndighet? Vet att det finns annons ute
Bra ni har koll på den, hoppas han slipper . Min gamle valack fick lymfangit av ett sticksår och fick hög feber, hu så hängig han var .Kan vara så får prata med vår favorit veterinär får vi se vad hen säger om han behöver någon som hjälper honom på traven och bli bra Lilla gubben. Men han har iaf inte feber elr är halt vilket är skönt.
Åh, jag blir osäker på hur stor koll jag har på den franska delen, men typ Voyage Voyage med Disireless och Indochine eller?
Jag håller med dig, det mesta från 80-talet låter ganska synthigt och därför brukar jag tycka att de flesta random popdängor är riktiga stänkare!Ok kanske överdrev synth-grejen men hela 80-talet känns ju ändå rätt synthigt. Nu rullar denna tex
Kan bara hålla med!Jag håller med dig, det mesta från 80-talet låter ganska synthigt och därför brukar jag tycka att de flesta random popdängor är riktiga stänkare!
Nej, inom kommun
Hittade ingen annons din myndighet?Okej. Tänkte att det åtminstone inte var omöjligt
Såg precis en stolle i tjock vinterjacka det är för skråen 27 grader ute!
Kan bara hålla med!
Hittade ingen annons din myndighet?
Alltså det hade kunnat vara jag för typ 7 år sedan... Min vinterjacka plus mössa och tjocka svarta sweatpants var det enda jag kunde ha på mig ute pga depression och ångest. Även i 30 grader på hundpromenad x antal gånger om dagenSåg precis en stolle i tjock vinterjacka det är för skråen 27 grader ute!
Nej, menar mina klockan 21 tabletterVänta nu... tar du 21 tabletter på kvällen?
Har en som brukar åka på samma buss ibland som jag. Han har alltid shorts och pisstofflor. Året runtVi har en tant i kvarteret som alltid har lång päls och pälsmössa och fodrade vinterskor. Oavsett väder! Såg henne häromdagen i 30 graders värme. Inga konstigheter, körde samma beprövade outfit