Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vaccinera mig på tisdag Vad får man shoppa när man gjort det
Jag tänker att ett växthus är lämplig belöning
Jag köpte ett hus utan o vacc mig betyder det att jag måste lämmna tillbaka det nu?Jag köpte en flaska champagne för att fira andra sprutan men helt ok att gå lite wild&crazy tycker jag
Jag köpte ett hus utan o vacc mig betyder det att jag måste lämmna tillbaka det nu?
Här är ”köp pizza”!Har typ uteslutande kommunicerat med GIFs i mobilen med sambon idag. Det här är alltså ”jag sitter i telefonen”
Här är ”köp pizza”!
Visa bifogad fil 72698
Verkar det funka?
Vid 7 på morgonen brukar det finnasDe har släppt på vaccinet för min åldersgrupp äntligen. Noll tider någonstans dock så jag får väl gå in då och då.
Smälter bort lite i värmen. 32 grader inne nu. Gav mig på att rensa avlopp och det var en ganska dålig idé, supersvettigt och temperaturen i badrummet kröp upp till 35
Toppen! Då sätter jag mig och attackbokar till frukostVid 7 på morgonen brukar det finnas
Även helger
Jag köpte precis en låda piggelin, var så galet sugen på isglass. Äter den första nu. SÅ gott Köpte även en flaska Loka citron för att ha något mer spännande än vatten att dricka. Har druckit minst 1 1/2 liter idag, börjar kännas lite enformigt.Jag med! Har köpt Sias Caramel latte. Löjligt god!