Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
De har släppt på vaccinet för min åldersgrupp äntligen. Noll tider någonstans dock så jag får väl gå in då och då.

Smälter bort lite i värmen. 32 grader inne nu. Gav mig på att rensa avlopp och det var en ganska dålig idé, supersvettigt och temperaturen i badrummet kröp upp till 35 😅 🙈

Har typ uteslutande kommunicerat med GIFs i mobilen med sambon idag. Det här är alltså ”jag sitter i telefonen”.
57638926-B926-45EC-ADA6-36682F42A0C4.gif

De har släppt på vaccinet för min åldersgrupp äntligen. Noll tider någonstans dock så jag får väl gå in då och då.

Smälter bort lite i värmen. 32 grader inne nu. Gav mig på att rensa avlopp och det var en ganska dålig idé, supersvettigt och temperaturen i badrummet kröp upp till 35 😅 🙈
Vid 7 på morgonen brukar det finnas
Även helger

Fy fan seriöst 😂. När det fortfarande är varmt som fn ikväll ja då gjorde jag det kravlöst och enkelt; motionerade typ 25 min på ridbanan; först lite lösgalopp och sen skritt barbacka I grimma och grimskaft och fel byxor. Men fick hoppa av en gång då pållan blev så frustrerad på en bromsjävel. Kan säga som så med att höm. Häst har blitt bred över ryggen trots "inget" gräs så jag hoppas på svalare dagar framöver så jag kommer igång mer igen kan jag säga 😎.

Läpparna är fixade men det behövdes inte så mycket :)
Därefter har jag och 27-åringen ätit kvällsmat och såklart kollar vi på fotboll :D

En typisk skillnad mellan oss är att när kameran zoomade in David Beckham och Ed Sheeran så såg jag först David och 27-åringen såg först Ed :rofl:
Det är inte lätt att inte vara sportbildad i mitt sällskap :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Som rubriken säger, är det något ni gör med era bilar? Jag försöker hålla liv i min kära bil så länge som möjligt och funderar på om...
Svar
4
· Visningar
196
Senast: Saigon
·
Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
691
· Visningar
22 362
Senast: MiniLi
·
Skola & Jobb Ja rubriken sög, kom inte på något bättre. Där jag jobbar har man nu krävt att alla ska fylla i sina kroppsmått i vårt system. Detta...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
7 799
Senast: soom
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
564
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama