Vad gör vi CXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg nu att min åldersgrupp kan vaccinera sig mot corona. Vet inte hur jag ska göra. Det verkar ju inte vara helt ovanligt att bli dålig i några dagar efteråt och då kommer det inte gå att jobba :down:
 
Alltså, hur gammal är hästen egentligen eftersom du kallar han farbror ? 😄. Måste fråga haha 😇😅
8 år 🤣 Men du vet han är som en farbror och trulig därför heter han farbror Trul hemma ❤️ Tänkt dig en man som heter Ove sådan är han precis som Ove. Trulig, egentligen jätte snäll men allt måste vara som de alltid är och f+n den som ändrar något 🤣

Och han är ändå är hans inte äldst i stallet utan de är vårt fölsto som fyllde 10 i Maj 😆 Vi har en 5 åring, 8 åring, 10 åring och en halv månads Fölis. Våra gamla rävar har fått sluta sina dagar tyvärr.
 
Såg nu att min åldersgrupp kan vaccinera sig mot corona. Vet inte hur jag ska göra. Det verkar ju inte vara helt ovanligt att bli dålig i några dagar efteråt och då kommer det inte gå att jobba :down:
Alla reagerar olika, min pappa blev dålig som tur var över midsommar ( eller ja tur och tur ) men han skulle inte jobba. Jag blev lite hängigare av andra sprutan en första men första var jag bara trött samma kväll och lite huvudvärk. Så de jag har pratat med har de varit olika för!
 
8 år 🤣 Men du vet han är som en farbror och trulig därför heter han farbror Trul hemma ❤️ Tänkt dig en man som heter Ove sådan är han precis som Ove. Trulig, egentligen jätte snäll men allt måste vara som de alltid är och f+n den som ändrar något 🤣

Och han är ändå är hans inte äldst i stallet utan de är vårt fölsto som fyllde 10 i Maj 😆 Vi har en 5 åring, 8 åring, 10 åring och en halv månads Fölis. Våra gamla rävar har fått sluta sina dagar tyvärr.
Tänkte; vet att hästarna inte får tävla trav så himla länge så han borde va en "farbror" men trodde väl iofs inte att han skulle vara ett år yngre än min fröken haha! Aha en sån "herre" hehe!
 
Alla reagerar olika, min pappa blev dålig som tur var över midsommar ( eller ja tur och tur ) men han skulle inte jobba. Jag blev lite hängigare av andra sprutan en första men första var jag bara trött samma kväll och lite huvudvärk. Så de jag har pratat med har de varit olika för!
Jo, olika är det ju, och många får ju inte mer symptom än att de blir lite ömma. Det dumma nu är att jag varit sjuk eller skadad så många gånger senaste halvåret att om jag ska vara hemma från jobbet igen det närmsta halvåret så måste jag höra av mig till femtioelva olika ställen för en enkel jävla sjukanmälan. Det blir för komplicerat, och så blir det ännu bökigare på jobbet om det saknas folk...
 
Om jag inte helt har fel finns det ingen cider utan alkohol utan eg. bara "dryck av ciderkaraktär" men kanske har ändrats då :).
20210629_230447.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Lite av en spin-off på tråden om relationsråd. Vad tänker ni när ni läser rubriken? Tycker ni att ert förhållande är jämställt? Har ni...
33 34 35
Svar
688
· Visningar
21 651
Senast: Palermo
·
Hemmet Som rubriken antyder är jag på jakt efter en ny dammsugare då vår gamla som var här när vi köpte sommarstugan har gett upp. Gärna en...
Svar
16
· Visningar
559
Senast: sthu
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 608
Senast: Inte_Ung
·
Svar
557
· Visningar
54 895
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp