Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som att han ville ha sympatier. Men man behöver inte vara så detaljerad om det nu inte är inom vården men det jobbar ju du inte med heller.Min totalt gränslösa chef ringde mig innan morgonsamlingen och berättade att han stannar hemma idag på grund av hemorrojder. Han berättade ingående om sina symtom och bad mig därefter hälsa kollegorna.
Jag gjorde storstilad entré på morgonmötet. "-Jag ska be att få berätta att Gösta stannar hemma idag på grund av besvär med hemorrojder. Han kommer att spendera större delen av dagen på toaletten eftersom han (---detaljerad beskrivning---) och om ni ska ringa honom idag bör ni undvika videosamtal. Men han hälsar till er!"
Skönt att det inte bara är jag som måste gå runt med bilden av honom och hans hälsoproblem i huvudet resten av dagen
Nej nu kommer halva Buke gå runt i dag och fundera på hur det går för Gösta och hans hemorrojderMin totalt gränslösa chef ringde mig innan morgonsamlingen och berättade att han stannar hemma idag på grund av hemorrojder. Han berättade ingående om sina symtom och bad mig därefter hälsa kollegorna.
Jag gjorde storstilad entré på morgonmötet. "-Jag ska be att få berätta att Gösta stannar hemma idag på grund av besvär med hemorrojder. Han kommer att spendera större delen av dagen på toaletten eftersom han (---detaljerad beskrivning---) och om ni ska ringa honom idag bör ni undvika videosamtal. Men han hälsar till er!"
Skönt att det inte bara är jag som måste gå runt med bilden av honom och hans hälsoproblem i huvudet resten av dagen
Kopparberg medJa! Somersby har.
MVH
Sockerstinnad efter midsommarhelgen
Är SÅ avundsjuk!!!Väntar på besked. Omplaceringsorganisationen säger att de har ett par nya marsvin till mig, och jag är så ofantligt nyfiken på vilka de är, hur de ser ut, och när jag kan hämta.
Är det bygg som har hetsiga och elaka kunder eller en annan bransch?Min bransch är så trevlig. Vårt moderbolag har tagit beslut om att alla i hela branschen ska gå igenom en onlineutbildning om säkerhet med deadline 1 juli. Från att ha ungefär hundra deltagare per dag har vi under våren haft ungefär 3000 varje dag. Nu dagarna innan deadline är det ungefär 8000 per dag vilket gör att vår webb har kraschat. Vi har varken tekniska resurser för detta eller personalresurser vilket innebär att folk inte kommer fram till supporten. Vilket våra arbetsgivare borde ha estimerat, men inte gjorde. Så nu väller det in hatmail om hur fan vi tänker, att vi är inkompetenta, sadistiska, värdelösa. Tjejerna på supporten är helt knäckta efter den här våren och jag har lyft det som en fara för vår psykosociala arbetsmiljö. Idag har chefen stängt ner telefonsupporten helt, och en annan kollega hänvisar till att de ska försöka "lugna mobben så gott det går".
Älskar bygg Har jobbar i många olika branscher men faktiskt aldrig haft så hetsiga och elaka kunder som här.
Letat drygt tre timmar efter katten nu. Inget spår. Frågat runt, bett folk kolla innergårdar, soprum osv. Kollat parker och buskage. Inte ett spår
Ska ta en iskall dusch nu, håller på att brinna upp i värmen. Är 33 i skuggan
Jag håller er gärna uppdaterade!Nej nu kommer halva Buke gå runt i dag och fundera på hur det går för Gösta och hans hemorrojder
Kanske för att majoriteten är män?
Är det bygg som har hetsiga och elaka kunder eller en annan bransch?
Låter som att det behövs lite mer kvinnor i branschenJapp Emotionella sådana, med kort stubin. Bästa gänget.
Låter som att det behövs lite mer kvinnor i branschen
Härligt det går framåt iafMinst sagt! Min arbetsgivare jobbar väldigt mycket med den frågan. Vi har även haft ett webbinarie om emotionell kompetens som hade förvånansvärt stort intresse. Så visst händer det saker!