Vete fan vad det här är för metal... men det är lite festligt med en rätt peppig melodi med tanke på texten (ja, jag är kvar i centraleuropeiska metalträsket).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åker båt. Är en ensam mamma med fyra små kids på båten. Känner att hon är ca 0,2 sek från att gå in i väggen
Hon pratar oavbrutet som en k-pist med alla barn typ ”neeej”, ”lyssna nu på mamma”, ”okej vart är din biljett”, ”vem är hungrig”, ”nej inte där”, ”sitt ner, hallå SITT NER!!!”, ”nej vi är inte framme snart”, ”ok du var du duktig, men neeeeeej men inte så”, ”shhh…shhhh kan vi försöka vara lite lugna nu?”. ”NEEEEEEEJ!!!!” ”Snälla bete er nu, annars orkar mamma inte mer”.
Jag känner själv att mina stress-nivåer löper amok. Önskar att jag haft öronproppar och ögonbindel med mig.
Han vill alltid ha sympatier/beröm/uppmärksamhet så jag är inte ett dugg förvånad över att han delar med sig av så intim informationLåter som att han ville ha sympatier. Men man behöver inte vara så detaljerad om det nu inte är inom vården men det jobbar ju du inte med heller.
Oskadd??DEN ÄR HITTAD!!!!
Oskadd??
Åh, jag vet precis vad du menar! Dottern får ha mobilen men att messa med mamma är oviktigt så länge det inte är för att klaga typSkickade iväg min 11-åriga dotter på läger i måndags tillsammans med ponnyn. Jag hade jätteroligt åt att barnen får lämna in sina telefoner under dagarna för att de ska fokusera på hästarna och inte mobilerna... skojade med dottern om huuuuur hon skulle klara att vara utan telefonen. Visar sig att dottern klarar sig finfint. Mamman som är kvar hemma däremot och inte kan få tag i dottern när hon vill för att ha koll på hur det går...
Nej ganska sliten stackarn. Han har ju varit ute på vift drygt 2 veckor och är ju en innekatt. Livrädd, hungrig, skadad. Men han har fått en besök hos vet, omplåstring, dropp osv. Sen är både husse och matte läkare på Karolinska så tror han får rätt bra hemmavård
Vem vet, det kanske kommer in några marsvin i ditt liv också, så småningom?Är SÅ avundsjuk!!!
Åh, jag vet precis vad du menar! Dottern får ha mobilen men att messa med mamma är oviktigt så länge det inte är för att klaga typ