Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första gången rev det mest av borsten inne i snoken, den här gången kändes det mest som att topsen brände ända inne i hjärnan typ. Men nu är det gjort i alla fall!
 
Usch vilket pådrag med polis, ambulans och brandbil precis utanför här hemma, en rejäl krock mellan personbil och linjebuss
😨
.
 
Jag blir fullständigt galen på den här tröttheten, jag känner mig som en levande död. Igår var jag på hälsokontroll och det var bara gröna staplar. Bra blodvärden, bra kondition, bra kost- och rörelsevanor, bra sömn. Men jag känner mig, och ser ut just nu, som ett lik.

Snälla låt det bli vår snart.
 
Tänkte vara iväg och kopiera papper men kände mig stressad. Kom på att jag kan göra det på torsdag i stället, på hemvägen från ett annat ärende.
Så nu har jag varit och handlat mat och frukt i stället, hade rätt tomt i kylen.
Hann se lite av pressträffen och nu dricker jag Trocadero och väntar på att Vem dömer Amy ska börja.
 
Jag blir fullständigt galen på den här tröttheten, jag känner mig som en levande död. Igår var jag på hälsokontroll och det var bara gröna staplar. Bra blodvärden, bra kondition, bra kost- och rörelsevanor, bra sömn. Men jag känner mig, och ser ut just nu, som ett lik.

Snälla låt det bli vår snart.
Inte för att vara sån - men har du gjort ett graviditetstest??
Been there, done that :angel:
Läkaren kryssade i alla prover på remisspappret, för jag var så slut som människa. Alla värden var tipptopp... vi visste varken ut eller in, till slut sa en kollega; Ta en grav-test!
Sagt och gjort, det visade sig att jag var i 3-4e månaden någonting :o:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
39 122
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 792
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp