Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den här sortens inlägg, åtminstone bilden, passar bättre i t.ex. Vikttråden. Det finns en viss risk att folk blir triggade av kaloriräkning och liknande, och då ska de inte behöva stöta på sådant i en sådan här trådVisa bifogad fil 64540
Tänkte att jag behövde äta något.
Det gjorde jag också i fredags. Tre dagar senare blev det snöstorm Men jo då, snart så!Köpte tulpaner på affären och plötsligt känns det som våren kommer att dyka upp i år också.
Det var ju en väldig tur att vi hade det här mailet att luta oss på, för vi hamnade nämligen på TV bland alla pulkaåkare Motsv. lokalnyheterna var på plats för att rapportera om alla som tagit sig ut för att åka pulka i det fina vädret, och i bakgrunden kommer jag och kollegan gåendes. Kul annars om chefen hade sett det och bara "eeeh, jobbar inte ni eller?"Har jobbat undan lite och laddar efter en tur till pulkabacken tillsammans med en kollega Ska gräva fram termobyxor och fylla termosmuggen med varm choklad. När chefen - som älskar snö minst lika mycket som jag - skickar ett sådant här mail på morgonen känns det liksom synd att inte lyda
Visa bifogad fil 64524
Har du varit trött länge? Har du några allergi-symtom? Allergi kan göra en dundertrött.Därav inte super-troligt (men inte omöjligt) Tror mest det är februari och pandemi
Minus 18 just nu. Nästa natt ska det bli minus 22. Sedan blir det varmare. Hurra.
jag är less på att det ska vara så himla kallt. Även om jag är hemma hela dagarna och kan elda så mycket jag vill.
Tack och lov inte så mycket till nederbörd. Det "flingar ur" lite bara som en meteorolog sa.Men stackare, det är ju för hemska temperaturer! Har det kommit mer snö också, eller räckte det med plogningshjälpen förut?
Här påstår SMHIs prognos att vi skulle kunna komma upp till noll dagtid på lördag och sol (tjoho!) och efterlängtade plusgrader nästa vecka, om än bara 1 eller 2. Och bara dagtid, fortsatt ner till -5 eller -6 på nätterna. Vilket är fullt nog störande för mig, men inser att jag ändå får vara lite tacksam att det stannar vid ensiffriga minus...
När jag var ung, då var det ibland 35-40 minus. -21 är bra, myggfritt och uppfriskande.Imorse var det kallt Visa bifogad fil 64551