Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du varit trött länge? Har du några allergi-symtom? Allergi kan göra en dundertrött.
Kan förresten konstatera att jag var mer än lovligt godissugen i förrgår när jag beställde tesorter Hade jag beställt idag hade nog listan sett annorlunda ut!
Visa bifogad fil 64560
Jag får lägga en beställning tillEn aning kanske
Min Fasterdog i natt, hjärtat gav upp.
Tyckte jättemycket om henne och nu är allt lite sämre.
För vad?Ska snart åka iväg till bygghandeln där jag bokat ett lånesläp för att ta med lite virke hem. Är lite nervös...
Oklart, tror jag är nervös att något ska gå fel och man ska göra bort sig, typ ha problem att koppla på/av släpet eller något annat och så står det en massa vet-bäst-gubbar och tittar på medan man kämpar. Har ofta såna tankar när jag ska göra något själv som jag inte är helt säker på.För vad?
Äh, jag skulle göra mitt bästa och var jag osäker skulle jag be någon som jobbar där (man eller kvinna) att kolla att jag kopplat rätt. Inget att vara nervös över.Oklart, tror jag är nervös att något ska gå fel och man ska göra bort sig, typ ha problem att koppla på/av släpet eller något annat och så står det en massa vet-bäst-gubbar och tittar på medan man kämpar. Har ofta såna tankar när jag ska göra något själv som jag inte är helt säker på.