Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har du varit trött länge? Har du några allergi-symtom? Allergi kan göra en dundertrött.

Har inga allergier vad jag vet och inga andra symptom, men ja, känt mig trött sen typ början av december.

Men, jag kanske ska förtydliga att jag alltså inte var på hälsokontrollen på grund av detta utan det var en rutinundersökning som jobbet erbjöd. Jag tror inte att något är märkligt med min trötthet egentligen, sambon är lika hängig. Men det har varit mycket på jobbet, konflikter, stress, pandemi, bröllopsplanering, mörkt, familjeproblem, väldigt lite socialt umgänge och ja.. kanske inte helt ologiskt att man blir helt matt tillslut :p
 
Kan förresten konstatera att jag var mer än lovligt godissugen i förrgår när jag beställde tesorter 🙄 Hade jag beställt idag hade nog listan sett annorlunda ut! 😂

Te.webp
 
Jag fryser, eldar, städar lite och så försöker jag ägna tid åt studierna, vi har tenta nästa torsdag och ska lämna in en granskning av tidigare studentuppsatser men har inte fördelat vem som ska göra vad ännu och jag börjar känna lite stress. Fast vi har en annan uppgift som ska redovisas imorgon, dvs den först och sen ska vi granska uppsatser. Jag har väldigt svårt ibland att hålla fokus på en sak och försöker göra allt samtidigt och det blir inte bra.
 
Gör mig iordning för att åka och handla lite. Lite "onödiga" inköp kanske, men passar på när det bör vara lugnt en vardag.
Kom på att jag inte ätit frukost än, så får bli någon brunchlunch innan jag åker.
 
Undrar vad jag gjort för att förtjäna att de ska vräka snö utanför?!

Blev dessutom lite ledsen igår när de var en som ställde fråga i vår gruppchatt, svarade utförligt hur hen skulle göra för att få referenserna rätt. Fick inget svar så tänkte väl att då dög väl svaret då, men morse såg jag att de hade frågat läraren och hen skrev precis samma sak som jag gjorde igår .. Om de nu ville dubbel checka så var de väl okej så men så här har de vart hela tiden sen vi började studera ihop för över ett år sedan, allt jag säger är fel och ska dubbel kollas.
 
Oklart, tror jag är nervös att något ska gå fel och man ska göra bort sig, typ ha problem att koppla på/av släpet eller något annat och så står det en massa vet-bäst-gubbar och tittar på medan man kämpar. Har ofta såna tankar när jag ska göra något själv som jag inte är helt säker på.
Äh, jag skulle göra mitt bästa och var jag osäker skulle jag be någon som jobbar där (man eller kvinna) att kolla att jag kopplat rätt. Inget att vara nervös över.

Jag skulle byta torkablad på arbetsbilen och orkade inte hålla på, så jag bad personalen på macken göra det. Det var kallt ute, så jag hade ingen lust att göra det själv. De är ju en del av deras service, lika som att det är byggfirmans att hjälpa till med släpen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 787
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp