Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kvällsmat intagen här med, men är fortfarande sugen... måste diska och koka potatis till imorgon. Väldigt opepp! Trött också 😴
 
Sambons mat är klar; potatisbullar och bacon. Min middag är på G; morotsbiffar i ugn (första gången jag testar dem) och ska fixa goood sallad: kokt rödbeta, blandsallad med extra ruccola, fetaost och gurka :d. Har precis vikt tvätt och hängt ny. Eldar med; vi eldade för lite igårkväll med tanke på hur kallt det var utanför sängen i morse :p.
 
Inte för att vara sån - men har du gjort ett graviditetstest??
Been there, done that :angel:
Läkaren kryssade i alla prover på remisspappret, för jag var så slut som människa. Alla värden var tipptopp... vi visste varken ut eller in, till slut sa en kollega; Ta en grav-test!
Sagt och gjort, det visade sig att jag var i 3-4e månaden någonting :o:p

Kul ju! I wish :love: Men åt p-piller fram tills för bara en månad sen och hade dessutom mens nyligen. Så inte super-troligt!
 
Har tappat det och är anmäld till 6 visningar på söndag 🙈 Blir visningar från klockan 10:30-15:00 :angel: Lär vara mos i hjärnan när söndagen tar slut, och inte kunna sova på natten pga snurrhjärna.
Men jag är så himla taggad på att ha ett eget hem där jag får vara i fred och bestämma själv nu.
 
721AD9E8-CE16-4A39-B0BA-701D85E3A3E7.webp

De finns hopp om våren ❤️ Trots många minus grader så vet hästarna alltid när våren ligger på lur runt hörnet. Snart är vi förbi Februari och då känns de som man kan börja hoppas igen. Jag hatar bokstavligen vintern.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 398
· Visningar
39 122
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 792
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp