Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte för att vara sån - men har du gjort ett graviditetstest??
Been there, done that
Läkaren kryssade i alla prover på remisspappret, för jag var så slut som människa. Alla värden var tipptopp... vi visste varken ut eller in, till slut sa en kollega; Ta en grav-test!
Sagt och gjort, det visade sig att jag var i 3-4e månaden någonting
Man kan ha mens trots graviditet men det är ju inte jättevanligt. Hoppas du blir piggare snart! .Kul ju! I wish Men åt p-piller fram tills för bara en månad sen och hade dessutom mens nyligen. Så inte super-troligt!
Den känner man igen!!!Surar över folk som inte gör sitt jobb utan bara flyter runt.
Spännande!Har tappat det och är anmäld till 6 visningar på söndag Blir visningar från klockan 10:30-15:00 Lär vara mos i hjärnan när söndagen tar slut, och inte kunna sova på natten pga snurrhjärna.
Men jag är så himla taggad på att ha ett eget hem där jag får vara i fred och bestämma själv nu.
Blir så trött på vaga besked om när jag och sådana som jag kan få vaccin.
Ibland är det februari, sedan är det mars, eller före maj.
Jag är under 65 men i riskgrupp
Man kan ha mens trots graviditet men det är ju inte jättevanligt. Hoppas du blir piggare snart! .
Precis, min mor lyckades med det men ja som sagt . Mycket troligt med det sistnämnda du!Därav inte super-troligt (men inte omöjligt) Tror mest det är februari och pandemi
Har oxå 18 grader inne nu...Jag har 18 grader inne.
men duschen skållade mig nästan i morse.
Felanmälde igen
Det gör jag dagligen på mitt jobb..Surar över folk som inte gör sitt jobb utan bara flyter runt.