Vad gör vi CXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör som jag - spela blond :D

-ojoj hur gör man nu då. Åh så dålig jag är på det här.
Genast rycker det in ett gäng män som förvandlats från veta-bäst-gubbar till gentlemän på vita springare som ska hjälpa det stackars våpet :rofl::rofl::rofl:

Nar det galler att backa upp och haka pa ett slap skulle jag aldrig vaga det. Om "Hjalpsamma Man" ska dirigera har man inte en chans att nagonsin komma ratt och backa upp sa det gar att haka pa slapet. Jag brukar helt enkelt visa mannen nagot annat som behover goras och gar inte det be dem sluta dirigera de det distraherar mig. 🤔
Nar jag hade min hastvagn som man inte alls sag var grejorna satt och som inte alls gick att rora utan man var tvungen att backa exact hade jag ofta "Hjalpsamma Man" som ropade in varandra for att titta pa mig nar jag backade upp for att haka pa. 🙄
Daremot om det ar nagot tungt har jag ingen ANING om hur man gor.:p
 
Precis kommit hem från två timmars skridskoåkning på sjön, mysigt även om jag var mycket sämre på det än vad jag minns... Bambi på hal is! Tur att man kan sätta sig vid kanten och skylla på att man är kall så man får dricka varm choklad då och då :D Klyftpotatis inne i ugnen nu till resterna, sen blir det en riktigt varm dusch och sen får det bli läggedags :love:
 
Det bränner i magen :down: Tog Novalucol nyss, få se om det hjälper. Åt mat vid kl 17 och drack Trocadero, inget sen dess förutom vatten.:confused: Mystiskt. Brukar inte bränna så här.
Kollar Rapport.
 
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig samtidigt som jag behöver skriva klart de sista 150 orden på matematik delen, matte var aldrig mitt favoritämne i skolan direkt 🤣 Verkligen insett hur mycket man behöver för att kunna bli en bra förskollärare, det är ju egentligen väldigt mycket det där små mini människorna ska kunna när de kliver upp till förskoleklass.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
38 600
Senast: Mia_R
·
Tjatter Vilka är era konstigaste komplimanger ni fått? Jag fick en idag jag tyckte var lite underlig. Min pappa kom till mitt jobb i ett ärende...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 787
Senast: monster1
·
Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
372
Senast: FrDrake
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp