Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Våren hänger i luften, så blåbäret har blivit sanerat från värsta saltskiten 🌞

20220310_110659.webp
 
På jobbet och det känns lite övermäktigt så jag tar en paus och kikar på Buke.

Helt slut efter gårdagens kickoff men så otroligt roliga människor och det känns extra positivt när de höjer företaget och cheferna till skyarna när ingen hör.

Känns så bra att ha kommit in här det är bara mycket att ta in.
 
Har skrivit provet nu. Alla pratar om hur svårt provet var och att frågorna var jättesvåra, men jag känner mest: :confused::confused:
Jag tyckte att provet var jättelätt och funderar på om jag har missat något nu 😅🙈

Men det lär visa sig om någon vecka när vi får tillbaka provet 🤷🏽‍♀️ Hoppas dock inte att jag missat något!
 
Helt slut efter gårdagens kickoff men så otroligt roliga människor och det känns extra positivt när de höjer företaget och cheferna till skyarna när ingen hör.
Härligt! Påminner mig om när jag var på intervju för mitt nuvarande jobb - efter avslutad intervju lämnade cheferna rummet och skickade in två anställda istället så fick jag intervjua dem om hur det verkligen var att jobba för företaget. "So you can get the unpolished version too", som min chef sa. Det kändes väldigt bra!
 
Jag sitter på kontoret och mumsar på dödligt goda havrekakor. En av våra kunder är en producent av en massa skotska havreprodukter och de har skickat över en hel kartong full av produktnyheter. Med tanke på att vi är bara är tre personer som jobbar på plats har vi lite att jobba med, så att säga... Jag räknade till 15 kartonger kakor, 4 kartonger kex, 3 påsar grötmix och 2 påsar müsli :D
 
Har varit hos hästen idag, första gången på en vecka då jag inte mått bra. Hästen kom i galopp till mig i hagen, det gör han i princip aldrig, är säker på att han vet vad som hänt. ❤
Vi tog en mysig ridtur tillsammans i skogen idag, så härligt att komma ut tillsammans med honom. Han bär mig genom allt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 592
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 348
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 351
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 909
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ny sadel, ont
  • Föräldrar till barn som rider
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp