Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där var en väldigt fin tapet juTadaa!
Visa bifogad fil 87157
Jag är faktiskt lite stolt som fått till det. Hela murdelen är bredspacklad, den var alldeles för ojämn innan.
Sedan är jag så enormt tacksam till @tanten som visade mig hur en gör och fick mig att våga
Edit: Sedan är det naturligtvis detaljfix kvar, lister till golvet etc.
Edit 2: Våden som nära orsakade sammanbrott är alltså den mellan dörren och muren, med som sagt två hörnpasseringar och nivåskillnad
Haha, låter som mina gamla grannar! Bästa var när de började bråka på ett styrelsemöte för deras byrå började minsann dansa runt över hela golvet när vi tvättade i tvättstugan i källaren på kvällarna. De bodde på 3 våningen.Vi har haft en del dispyter om de genom åren, det tycker vi kan tvätta på förmiddagar. De handlar om dem som bor under oss Det har varit allt från att deras tavlor tydligen rasar ned från väggar osv De andra de bryr sig inte. Fast hen som bor brevid är en trevlig prick som går att tala med.
Och snart jag med.Tack! Det är en Buke-favorit, bla @FengurLaugar har den också
Jättesnyggt, och jag förstår verkligen varför du beklagade dig..... !!Tadaa!
Visa bifogad fil 87157
Jag är faktiskt lite stolt som fått till det. Hela murdelen är bredspacklad, den var alldeles för ojämn innan.
Sedan är jag så enormt tacksam till @tanten som visade mig hur en gör och fick mig att våga
Edit 2: Våden som nära orsakade sammanbrott är alltså den mellan dörren och muren, med som sagt två hörnpasseringar och nivåskillnad
Äsch, det är inte rocket science. Bara lite trixigt och det där hade nog fått mig att utstöta lite nyskapande svenska...Tadaa!
Visa bifogad fil 87157
Suck, jag som hade en sådan bra torsdag fram till att det här hände... Ja ja, nu är jag utsläppt och hemkommen i alla fall! Efter en skål soppa, ett par smörgåsar och en varm dusch börjar jag så smått hitta tillbaka till mitt goda humör igen. Men det är nog bäst att jag äter ett par sådana där goda havrekakor också va, bara för säkerhets skull?Sitter i trapphuset på kontoret och väntar på att låssmeden ska komma och släppa ut mig Ytterdörren, som strulat länge nu, har gått i baklås totalt och jag kommer inte ut!
Men tavlorna rasar bara ned på eftermiddagarna? Får de extra svaga nerver efter morgonkaffet eller vadå?Vi har haft en del dispyter om de genom åren, det tycker vi kan tvätta på förmiddagar. De handlar om dem som bor under oss Det har varit allt från att deras tavlor tydligen rasar ned från väggar osv De andra de bryr sig inte. Fast hen som bor brevid är en trevlig prick som går att tala med.
TypMen tavlorna rasar bara ned på eftermiddagarna? Får de extra svaga nerver efter morgonkaffet eller vadå?
riktigt fint gjort!Tadaa!
Visa bifogad fil 87157
riktigt fint gjort!