Nu ska jag alldeles strax lämna min arbetsplats. Köra hem, byta om, plocka upp dottern och köra till stallet är planen. Efter stallet ska jag äta, duscha och börja packa inför fjällresan. Moppa golven och diska ska jag också hinna med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska till Arlanda imorgon på ett möte några timmar. Någon som vet vad som blir billigaste parkeringen? Långtidsparkeringarna? För parkeringshusen blir ju dyra.
Annars får jag ta bilen till typ märsta, väsby och ställa bilen där på någon infartsparkering.... men då behöver det vara någon som är stor så det finns plats kvar vid typ 10-tiden...Någon som har förslag...?
Är det roliga bilder eller klämma-ihop-varianten?
Varför skulle grannarna få spunk om du tvätta tidigt på kvällen? De sover väl knappast då? Och hur tvättar de som jobbar till 18?Nej men kom på att alla kläder ligger i tvättkorgen, eller ja det kläderna jag använder mest för tillfället. Bara proppa maskinen full och köra igång. Ber till gudarna att grannarna inte får spunk Försöker tvätta på förmiddagar men va fasiken hinner inte de jämt.
Vi har haft en del dispyter om de genom åren, det tycker vi kan tvätta på förmiddagar. De handlar om dem som bor under oss Det har varit allt från att deras tavlor tydligen rasar ned från väggar osv De andra de bryr sig inte. Fast hen som bor brevid är en trevlig prick som går att tala med.Varför skulle grannarna få spunk om du tvätta tidigt på kvällen? De sover väl knappast då? Och hur tvättar de som jobbar till 18?