Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Det är en Buke-favorit, bla @FengurLaugar har den också
Älskar den verkligen Mitt kontor är så fint och lugnt och behagligt! Älskar att sitta och jobba där!
Bror behöver för det mesta bara säga "jojo... " och så bråkar ingen, och det är utan skägg.Familjen turistar. Jag fick så många kommentarer om hur långa de är - det var inte oväntat, men lite roligt. Brorsonen är femton år och längre än bror som är just omkring 2m. Skostorlek 51. Han fick ligga diagonalt på min uppblåsbara dubbelmadrass, det är tur de är snälla.
Visa bifogad fil 87165
Tack. Jag gör nog det. Känns enklast och billigast.Jag hade tagit en av långtidsparkeringarna, det går ju bussar hela tiden mellan dem och flygplatsen.
Men, köpte du inte en diskmaskin nyss?Stallet, diskat, städat kattlådan, moppat golv, packat. Det har jag gjort efter stallet.
Nu ska jag duscha innan jag ska äta kvällsmat.
Edit: de har mitt nummer sedan min orm råkade rymma och dyka upp i deras kök.
Det var en mycket liten och harmlös orm. Shona.
Du har min fulla sympati! Har nyss fått nytt lås i min lägenhet. Dock inte blivit inlåst men första gången kom jag inte in när jag kom hem efter jobbet med barn och allt och andra gången kunde jag inte låsa… riktigt måndagsexemplar för allt hände efter att jag fick en ny säkerhetsdörr, komiskt nogSitter i trapphuset på kontoret och väntar på att låssmeden ska komma och släppa ut mig Ytterdörren, som strulat länge nu, har gått i baklås totalt och jag kommer inte ut!