Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittat på Tv4s insamling ikväll men nu är det sovdags. För en gång skulle behöver jag inte jaga rätt på kastrerad hankatt för han sover i soffan redan sedan länge 😂 Hans vårkänslor kom av sig när det bara blev 1,5 grads värme ute idag 🤨
 
Familjen turistar. <3 Jag fick så många kommentarer om hur långa de är - det var inte oväntat, men lite roligt. Brorsonen är femton år och längre än bror som är just omkring 2m. Skostorlek 51. Han fick ligga diagonalt på min uppblåsbara dubbelmadrass, det är tur de är snälla. 😅
20220306_152246[1].webp
 
Familjen turistar. :heart Jag fick så många kommentarer om hur långa de är - det var inte oväntat, men lite roligt. Brorsonen är femton år och längre än bror som är just omkring 2m. Skostorlek 51. Han fick ligga diagonalt på min uppblåsbara dubbelmadrass, det är tur de är snälla. 😅
Visa bifogad fil 87165
Bror behöver för det mesta bara säga "jojo... " och så bråkar ingen, och det är utan skägg. :D
 
Jag har Massor med sällsynta, fina akvarieväxter jag fått i utbyte mot en annan växt och borde egetnligen plantera dem... men eftersom någon av dem är en java fern och någon annan en mossa känner jag att det kanske vore klokt att vänta och spendera morgondagen med att i stilla ro fiska efter rötter i älven, och se om vi hittar något intressant. Är vädret vackert kan kisse följa!
 
Det kändes också riktigt bra när jag mötte närmaste grannen utanför grinden alldeles nyss. Det var tur att de visste att jag skulle få besök tyckte hon, för annars hade de blivit oroliga eftersom hon nu skällt lite om ungarna till exempel varit ute själva och sedan kommit in. I vanliga fall märker de aldrig att jag har en hund.
Passade på att förstärka att om de någonsin hör Chika på ett sätt de inte är vana vid kan de ringa mig direkt, när som helst. :heart

Edit: de har mitt nummer sedan min orm råkade rymma och dyka upp i deras kök. :o:angel:
 
Överlevde ridturen på en mycket het liten ponny :D

Bromsen var ur funktion idag och allt betydde framåt (enligt ponnyn). Började redan vid uppsittningen att promenera iväg, vilket gjorde att jag på något sätt hamnade bakom sadeln. Oklart hur men det gick tydligen :confused:

Sen hade vi lite olika åsikter om vad jag skulle göra, ponnyn ansåg nog att jag bara skulle följa med runt i full fart :cautious:. Det ansåg inte jag var lämpligt. Kan väl lugnt säga att jag kommer ha träningsvärk lite överallt imorgon :p


Men nu ska jag sova :sleep:
 
Jag har bott for lange i sodra USA, det ar nu helt klarlagt. Varje dag aker jag forbi ett gammalt hus som det star "Ten Oaks Gallery" pa, foljt av en annan text "FINE ART". Ute vid trotoaren star en skyllt med precis samma text. Jag aker forbi den 3-4 ganger om dagen och VARJE gang laser jag skylten med "FINE ART" som FIRE ANT :confused: Varje Gang.
De sma J*****na har helt klart gett ett starkt intryck pa mig:angel::rofl: Och som tur ar finns de inte har i Oregon!
 
Sitter i trapphuset på kontoret och väntar på att låssmeden ska komma och släppa ut mig 🙃 Ytterdörren, som strulat länge nu, har gått i baklås totalt och jag kommer inte ut!
Du har min fulla sympati! Har nyss fått nytt lås i min lägenhet. Dock inte blivit inlåst men första gången kom jag inte in när jag kom hem efter jobbet med barn och allt och andra gången kunde jag inte låsa… riktigt måndagsexemplar för allt hände efter att jag fick en ny säkerhetsdörr, komiskt nog :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
580
· Visningar
56 506
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 344
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 349
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 907
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Atletix
  • Lerig hage
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp