Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det förstår jag, men jag var som sagt frisk, och bor inte med min förkylde förälder (som givetvis skulle stannat hemma oavsett).För att du kanske ska känna dig lite mindre bortvald vill jag flika in att jag har viss förståelse för att man inte vill låta dina små barn träffa förkylda släktingar, små barn blir liksom sjuka skitlätt, deras immunförsvar är kasst. Kan verkligen fatta att man inte pallar utsätta sig för mer smitta än det oundvikliga som förskola ändå är. Som småbarnsförälder har man sjuka barn/vabbar man i många fall stup i ett. Jag skulle i dagsläget inte låta mina barn träffa förkylda släktingar heller, minsta snor och man är hemma en vecka liksom - räcker medde baciller och virus man inte kan undvika
Jag är väldigt tacksam för att jag har låst elen i Skånehuset där jag är nu.Elen kommer ha en topp på drygt 7 kr/kWh imorn. Trevligt...Eller fy fan faktiskt
Tror dig!Jag är väldigt tacksam för att jag har låst elen i Skånehuset där jag är nu.
Ser inte alls några sånna priser när jag tittar på Nordpool?Elen kommer ha en topp på drygt 7 kr/kWh imorn. Trevligt...Eller fy fan faktiskt
Ser inte alls några sånna priser när jag tittar på Nordpool?
https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/SE/Hourly1/?view=table