Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpt en webbkamera då det idag kom ut ett meddelande om att alla måste ha webbkamera på seminariet imorgon. Det kanske är självklart för alla men var det inte för mig iallafall. De andra seminarierna har jag inte haft kamera. Då jag har stationär dator så har den inte kamera och jobbdatorn är strikt förbjudet att använda för privata ändamål. Hade önskat att informationen kommit några dagar innan.

Jag känner mig duktig :p
Vaknade tidigt (ok, kl 8… men jag är faktiskt ledig ;)) men vägrade gå upp så tidigt så jag låg kvar i sängen och "råkade" somna om. Gick i alla fall upp vid 11 och har, förutom en hel del buke-surfande, bara pluggat kemi idag. Har så klart ätit också… eh, och gått en promenad med mamma. Men! Jag har i alla fall varit produktiv :)

Ska snart duscha men först ska jag göra klart det jag håller på med 😊 … om jag lyckas stänga ner buke :angel::D

Gick och åt en sallad efter mitt inköp.

IMG_20220307_165312648_HDR.webp

Jag håller på att rensa ut mat, med datum som gått ut för länge sedan, i frysen för att ugnsbaka och ge till vovvarna. Fasen vad gott dom ska äta - bortskämda kritter :cautious:
Igår gjorde jag en köttfärskaka som jag delat upp och fryst in idag. Imorgon blir det lax och chicken nuggets (fråga inte vad dom gjorde i min frys...).
Det känns ändå bra att inte slänga något :up:

Myst med Mamma häst ❤️ Hon är så gosig på kvällarna att om hon fick skulle hon sitta i knät på en 😅
Och nej jag höll mig på vägen denna gång i backen 😂🙈 Jäklar vad de runnit vatten ned på isen idag när de varit plusgrader, hoppas de inte fryser på för mycket inatt nu. Men tar nog stora vägen imorgon, tar 5-10 minuter längre beroende på morgontrafiken men det får vara så 😅

Blir så matt just nu, två år med Corona, sen Putin och nu håller Amazonas på att kollapsa, kan ingen ta och knäppa både Putin och Bolsonaro? Jag bidrar gärna till ett pris på deras huvuden. Vem :devil: köper brasilianskt "naturbeteskött"? :banghead:

Tittar på ungarna som ska trava utan stigbyglar för första gången efter att ha galopperat och skaffat sig nya favvohästar.
Om en stund ska de få testa trava i damsadel och det är så himla mycket fnitter.
Det luktar häst och ridhus och allt är så himla bra.

Jag överlevde dagen och det var så värt det för denna lilla stunden. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 677
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama