Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och så kom vinterns första avvåkning när de är vår ute typ 😂 Alltså bara väntat på de med tanke på hur många gånger om dagen jag kör den vägen svärandes över att det inte har gjort något åt isrännorna som blivit. Det är väl cirkus 50 cm höga mitt i vägen 😏 Nej kostar pengar heter de, och ja förvisso det kostar pengar men det kostar en jäkla massa pengar att dra upp bilar ur diket varje dag.
Aja körde så lugnt och fint men de hjälptes inte när bilen kom upp på kanten och sen snällt gled iväg ned i diket i snön 🤪 Tacksam för att de finns snälla människor med traktor 🙏🥰 kunde inte nog tacka dem. Bilen mår fin fint och jag med bara förargad över att jag åkte av.

Och så kom vinterns första avvåkning när de är vår ute typ 😂 Alltså bara väntat på de med tanke på hur många gånger om dagen jag kör den vägen svärandes över att det inte har gjort något åt isrännorna som blivit. Det är väl cirkus 50 cm höga mitt i vägen 😏 Nej kostar pengar heter de, och ja förvisso det kostar pengar men det kostar en jäkla massa pengar att dra upp bilar ur diket varje dag.
Aja körde så lugnt och fint men de hjälptes inte när bilen kom upp på kanten och sen snällt gled iväg ned i diket i snön 🤪 Tacksam för att de finns snälla människor med traktor 🙏🥰 kunde inte nog tacka dem. Bilen mår fin fint och jag med bara förargad över att jag åkte av.
50 cm höga, vad kör du för bil? 😳

50 cm höga, vad kör du för bil? 😳
Man får köra på sidan av dem just nu 😏 Ingen kan åka i mitten av vägen .. På sina ställen är isen mellan 40-50 cm hög. Dock smälter de så har väl kommit ned en bit nu mot tidigare då var de värre 😂 Skit väg. De får inte skrapa av så de har byggts på hela vintern. De som bor de tar sig knappt in och ut från sitt hus 😏 Kostar pengar heter de.

Man får köra på sidan av dem just nu 😏 Ingen kan åka i mitten av vägen .. På sina ställen är isen mellan 40-50 cm hög. Dock smälter de så har väl kommit ned en bit nu mot tidigare då var de värre 😂 Skit väg. De får inte skrapa av så de har byggts på hela vintern. De som bor de tar sig knappt in och ut från sitt hus 😏 Kostar pengar heter de.
Ren idioti, det måste kosta mer att förstöra sina bilar än att underhålla vägen.

Alltså, jag ska inte klaga. Jag har världens chans till ett jobb jag vill ha. Men jag hade glömt hur otroligt seg ag är! Har ingenting att göra, kommer inte in i systemen som krävs och sitter mest och rullar tummarna.. Är inte van vid ett så otroligt lågt tempo. Blir nog bättre när jag väl kommer in systemen.

Jobben bara ramlar in :nailbiting: 🤪

20220307_121049.webp

Sovit dåligt så är på uselt humör och är frustrerad över min inlämningsuppgift och examinerande seminarium imorgon stressar mig just nu. Haft lunch och ska ta mig igenom resten av arbetsdagen. Fick avboka privatlektionen i fredags för jag var sjuk. På grund av att jag inte hunnit plugga i veckan när jag var sjuk fick jag avboka ridning idag för att plugga ikväll.Så det gör inte mitt humör bättre

Sådär färdiggnällt för idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 669
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama