Det är tur att någon vill göra det... för mig låter en svans av 1-2-åringar som den ultimata mardrömmen
Förståeligt! Jag jobbar hellre omgiven av mördare, rånare och liknande individer. Så länge de är vuxna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tur att någon vill göra det... för mig låter en svans av 1-2-åringar som den ultimata mardrömmen
50 cm höga, vad kör du för bil?Och så kom vinterns första avvåkning när de är vår ute typ Alltså bara väntat på de med tanke på hur många gånger om dagen jag kör den vägen svärandes över att det inte har gjort något åt isrännorna som blivit. Det är väl cirkus 50 cm höga mitt i vägen Nej kostar pengar heter de, och ja förvisso det kostar pengar men det kostar en jäkla massa pengar att dra upp bilar ur diket varje dag.
Aja körde så lugnt och fint men de hjälptes inte när bilen kom upp på kanten och sen snällt gled iväg ned i diket i snön Tacksam för att de finns snälla människor med traktor kunde inte nog tacka dem. Bilen mår fin fint och jag med bara förargad över att jag åkte av.
Man får köra på sidan av dem just nu Ingen kan åka i mitten av vägen .. På sina ställen är isen mellan 40-50 cm hög. Dock smälter de så har väl kommit ned en bit nu mot tidigare då var de värre Skit väg. De får inte skrapa av så de har byggts på hela vintern. De som bor de tar sig knappt in och ut från sitt hus Kostar pengar heter de.50 cm höga, vad kör du för bil?
Ren idioti, det måste kosta mer att förstöra sina bilar än att underhålla vägen.Man får köra på sidan av dem just nu Ingen kan åka i mitten av vägen .. På sina ställen är isen mellan 40-50 cm hög. Dock smälter de så har väl kommit ned en bit nu mot tidigare då var de värre Skit väg. De får inte skrapa av så de har byggts på hela vintern. De som bor de tar sig knappt in och ut från sitt hus Kostar pengar heter de.
Tycker vi med som nyttjar vägen. Farbror som var snäll och hjälpte mig idag, han sa att de var ledsna över att de knappt kommer av sin tomt och inte gjort på hela vintern trots 4 hjulstriften på bilenRen idioti, det måste kosta mer att förstöra sina bilar än att underhålla vägen.
Förståeligt! Jag jobbar hellre omgiven av mördare, rånare och liknande individer. Så länge de är vuxna!