Jo det är sant. Vilket nummer är denna tråden?
Japp, det är fel. Tråden är 150, dvs CL.
Kan du korrigera @Mineur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo det är sant. Vilket nummer är denna tråden?
Inte chips?Maten är halvvägs klar. Det fick bli två formar och form nummer två är i ugnen.
Jag har dessutom duschat så jag är hyggligt i fas
Ska äta kvällsmat nu och sen kanske någon efterrätt. Glass vore kanske gott
Inte chips?
Ja då funkar det såklart inte med chips utan måste vara glass givetvisJag ska ju jobba imorgon
Ja då funkar det såklart inte med chips utan måste vara glass givetvis
För att du kanske ska känna dig lite mindre bortvald vill jag flika in att jag har viss förståelse för att man inte vill låta dina små barn träffa förkylda släktingar, små barn blir liksom sjuka skitlätt, deras immunförsvar är kasst. Kan verkligen fatta att man inte pallar utsätta sig för mer smitta än det oundvikliga som förskola ändå är. Som småbarnsförälder har man sjuka barn/vabbar man i många fall stup i ett. Jag skulle i dagsläget inte låta mina barn träffa förkylda släktingar heller, minsta snor och man är hemma en vecka liksom - räcker medde baciller och virus man inte kan undvikaSkulle åkt och hälsat på min bror och hans familj idag, vi ses inte jätteofta. Men så blev pappa förkyld, och då var inte jag och mamma välkomna heller Jag förstår att man inte vill bli sjuk, men när sonen går på förskola så tänker jag att de utsätts för en hel del smitta i vardagen oavsett, och ingen av dem är i riskgrupp. Givetvis deras val, men tråkigt att känna sig bortvald gång efter annan (inte direkt första gången de ställer in med kort varsel)..
Men, dagen blev fin ändå! Fick sytt klart min nya sovrumsgardin, ätit lunch med föräldrarna och en shoppingtur för ett presentkort jag fått i julklapp av jobbet