Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ut till hästen också btw, det var trevligt! Han börjar bli oförskämt matfixerad… men så får det väl vara!

De har ju russ också och har en tendens att flytta runt sina hästar mellan olika stall osv. Nu tyckte jag det var en ny igen, jag har så svårt att hålla isär de där russen alltså :rofl:

Jag skäms nästan!
Kunde ju se skillnad på 30 ”bruna travhästar” förr i tiden men det är väl skillnad när man hanterar dem lite mer själv förstås :D

Var ut till hästen också btw, det var trevligt! Han börjar bli oförskämt matfixerad… men så får det väl vara!

De har ju russ också och har en tendens att flytta runt sina hästar mellan olika stall osv. Nu tyckte jag det var en ny igen, jag har så svårt att hålla isär de där russen alltså :rofl:

Jag skäms nästan!
Kunde ju se skillnad på 30 ”bruna travhästar” förr i tiden men det är väl skillnad när man hanterar dem lite mer själv förstås :D
Är det fortfarande unga shettisen du tar hand om? :)

Nej, det är den gamla shettisen. Därav får han vara lite matfixerad, 33 år gammal:D

Jag har ”avsagt mig” den unga, men kanske pysslar med henne någon dag ändå. Hon är för tuff och jag har inte tillräckligt med tid tyvärr… men de går tillsammans :)
Min katt håller med om matfixeringen (hon klagar just nu) och åldern ... fast hon fyller "bara" nio i sommar :cautious:

Hoppas att den gamle passar dig bättre! :heart

Jag skäms nästan!
Min är också matfixerad, men ger man mycket så hinner han aldrig tigga. 😅

Skulle åkt och hälsat på min bror och hans familj idag, vi ses inte jätteofta. Men så blev pappa förkyld, och då var inte jag och mamma välkomna heller :( Jag förstår att man inte vill bli sjuk, men när sonen går på förskola så tänker jag att de utsätts för en hel del smitta i vardagen oavsett, och ingen av dem är i riskgrupp. Givetvis deras val, men tråkigt att känna sig bortvald gång efter annan (inte direkt första gången de ställer in med kort varsel)..

Men, dagen blev fin ändå! Fick sytt klart min nya sovrumsgardin, ätit lunch med föräldrarna och en shoppingtur för ett presentkort jag fått i julklapp av jobbet :D

Jag skäms nästan!
Det nya russet var visst samma som gått där i 2 månader :bag: :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 653
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama