Pappa hade Eurobonuspoäng som snart går ut så jag flyger gratisHärligt!
Hoppas ni får fint väder!
(Tyckte jag hade läst Skåne men blev förvirrad när du skrev Arlanda )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pappa hade Eurobonuspoäng som snart går ut så jag flyger gratisHärligt!
Hoppas ni får fint väder!
(Tyckte jag hade läst Skåne men blev förvirrad när du skrev Arlanda )
Det skulle nog gå. Om det inte är för mörkt där, det är rätt mycket träd. Om det inte går blir jag inte ledsenVisst har väl du en del av trädgården som är lite "vild"? Flytta dom dit isåfall tycker jag
Nämen precis, går det så går det. Så brukar jag göra för jag kan inte slänga växterDet skulle nog gå. Om det inte är för mörkt där, det är rätt mycket träd. Om det inte går blir jag inte ledsen
Jag kan se det framför mig. Tror det skulle kunna bli riktigt fint! Får köra en övertalningskampanj (att han ska gräva, så jag slipper )Nämen precis, går det så går det. Så brukar jag göra för jag kan inte slänga växter
Om det fungerar så kan jag tänka mig att det blir väldigt fint med blommande rosor bland träd
Är det fortfarande unga shettisen du tar hand om?Var ut till hästen också btw, det var trevligt! Han börjar bli oförskämt matfixerad… men så får det väl vara!
De har ju russ också och har en tendens att flytta runt sina hästar mellan olika stall osv. Nu tyckte jag det var en ny igen, jag har så svårt att hålla isär de där russen alltså
Jag skäms nästan!
Kunde ju se skillnad på 30 ”bruna travhästar” förr i tiden men det är väl skillnad när man hanterar dem lite mer själv förstås
Nej, det är den gamla shettisen. Därav får han vara lite matfixerad, 33 år gammalÄr det fortfarande unga shettisen du tar hand om?
Min katt håller med om matfixeringen (hon klagar just nu) och åldern ... fast hon fyller "bara" nio i sommarNej, det är den gamla shettisen. Därav får han vara lite matfixerad, 33 år gammal
Jag har ”avsagt mig” den unga, men kanske pysslar med henne någon dag ändå. Hon är för tuff och jag har inte tillräckligt med tid tyvärr… men de går tillsammans
Haha, ja, kan förstå kattenMin katt håller med om matfixeringen (hon klagar just nu) och åldern ... fast hon fyller "bara" nio i sommar
Hoppas att den gamle passar dig bättre!
Min är också matfixerad, men ger man mycket så hinner han aldrig tigga.Var ut till hästen också btw, det var trevligt! Han börjar bli oförskämt matfixerad… men så får det väl vara!
De har ju russ också och har en tendens att flytta runt sina hästar mellan olika stall osv. Nu tyckte jag det var en ny igen, jag har så svårt att hålla isär de där russen alltså
Jag skäms nästan!
Kunde ju se skillnad på 30 ”bruna travhästar” förr i tiden men det är väl skillnad när man hanterar dem lite mer själv förstås
Det nya russet var visst samma som gått där i 2 månaderVar ut till hästen också btw, det var trevligt! Han börjar bli oförskämt matfixerad… men så får det väl vara!
Jag skäms nästan!
Jo det är sant. Vilket nummer är denna tråden?Numreringen på denna tråden förresten, är inte den lite tokig? Är inte superbra på romerska siffror, men trodde de två X:en tog ut varandra när de står på varsin sida?
Numreringen på denna tråden förresten, är inte den lite tokig? Är inte superbra på romerska siffror, men trodde de två X:en tog ut varandra när de står på varsin sida?