Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser att jag inte loggat in sen jag satt i bilen för typ 3 veckor sen och väntade på bärgaren. Har verkligen fullt upp i livet just nu med 100% jobb, 150% studier och 4 barn men jag älskar det höga tempot ändå faktiskt. Såpass mycket att jag tatuerade mig igår innan jag slöt upp på barnkalas :D

Undrar inte om det är dags för katterna att börja vara ute om nätterna redan nu trots minusgrader 😆 alt. Skaffa mörkläggningsgardin ☺. Blev väckt av dem vid 03.30 pga hankatten klådde honkatten under sängen för att få uppmärksamhet. De lugnade sig och jag somnade om och vaknade av ljuset runt 7; då satt båda kissarna på fönsterbrädan och såg trånande ut genom fönstret 🥰. Släppte ut dem och somnade om igen, skönt! Men nu är det frukost- och kaffetajm 😊.

Undrar inte om det är dags för katterna att börja vara ute om nätterna redan nu trots minusgrader 😆 alt. Skaffa mörkläggningsgardin ☺. Blev väckt av dem vid 03.30 pga hankatten klådde honkatten under sängen för att få uppmärksamhet. De lugnade sig och jag somnade om och vaknade av ljuset runt 7; då satt båda kissarna på fönsterbrädan och såg trånande ut genom fönstret 🥰. Släppte ut dem och somnade om igen, skönt! Men nu är det frukost- och kaffetajm 😊.
Kattlucka :up:

Det är så kul med djur :D

Jäkla förkylning eller vad det nu är. Hoppas självtestet kommer till brevlådan imorgon.
Hade så mycket inplanerat idag men fått tänka om och ställa in en del.
Tittar just nu på Vasaloppet. Tittar aldrig på det annars men nån gång ska väl vara första gången. Många norska som ligger i täten!
Dricker te. Massor av te.

Gått en lång solig promenad i en grannskog. Mötte en jägare från grannbyn som var ute och gick med sina gråhundar. Pratade en stund och gick vidare. Min Torsten sköter hundmöten så himla bra. Han stannar på kommando och väntar tills jag lyfter upp honom.

Sen lyckades jag halka omkull när jag var nästan framme vid bilen. Dumt.

Nui ska jag uppfinna en lunch.

så opepp redan inför imorgon :laugh: trött som fasen, imorgon ska hästarna ut 06, hunden ska ut 1 mil, sen hem o äta, spela fotbollsmatch (inte gjort på 6 månader), hem, äta, stallet för att mocka osv o såhar jag inlämning på kurs kl 20.00 o jag har inte ens öppnat uppgiften eller vet ens om jag har böckerna hemma....
Hästarna är ute, hunden motionerad och jag har ätit. Men har inte öppnat min kurs, jag vågar inte för jag kommer ju ändå inte göra uppgiften. Så jag äter chips om en timme ska jag åka till fotbollen. :laugh:
Flera har hoppat av så vi är knappt några till matchen (träningsmatch) o jag kommer nog orka 15 min 😂

Hade ju tänkt ändra mitt schema lite idag och köra Trulen idag istället för imorgon pga av hussen inte är så bra i kroppen så han slipper gärna köra. Men se vi bor mitt i ett vilt zoo 😂 Vargen är på besök igen och hästarna reagerar och hunden med för den delen. Vargen är säkert mer rädd för oss en vice versa men skenande häst på skogen, tack men nej tack. Räckte att han lekte drake i veckan när han fick nys på något. Så den här matten får köra imorgon bitti innan föreläsningen.

Så gillar man vilda djur ska man bo där Trule bor helt enkelt 😏 Just ätit lunch, väntar på första omgången tvätt sen när den är upphängd och maskinen igång igen ska jag åka till gymmet och träna istället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 632
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama