Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så jobbigt för dig ❤Vansinnigt törstig men har druckit allt jag får idag
Det första jag ska göra när jag får en ny njure är att dricka vatten. Massor av vatten
Och oavsett hur du svarar så kommer någon bli djupt kränkt av att du har mage att svara.Det är tydligt. Kommentarerna fortsätter i samma stil
Huuur kunde du gissa det?! Antingen påstår de att de visst hade rätt, eller så kommer ett surt "ursäkta att jag svarade då".Och oavsett hur du svarar så kommer någon bli djupt kränkt av att du har mage att svara.
Får mig att tänka på när jag lade upp bild på min julgran i gammaldags stil - komplett med ljushållare och stearinljus - i en fb-grupp. Mycket tydligt skrev jag att stearinljusen bara var där som dekoration, och absolut inte skulle tändas. Ja, du kan ju tänka dig vad som hände.....Det är tydligt. Kommentarerna fortsätter i samma stil
Inte då....Fusk..... !
Va va är det Norrsken??!! Varför ser jag aldrig någotÄr det någon som ser norrsken?
Nä...Staden en bit bort ska tydligen någon ha sett, så vi sprang ut men kan inte se nått....Är det någon som ser norrsken?
Så märkligt. Ok om man missar något i ett inlägg eller missuppfattat någon detalj. Men detta låter mer som de inte läst allsDet är tydligt. Kommentarerna fortsätter i samma stil
Verkligen. Alltså. Det var inte ens som om jag skrev mycket annat heller. Det var i princip "Jag har börjat, såhär ser det ut, det här ska ändras".Så märkligt. Ok om man missar något i ett inlägg eller missuppfattat någon detalj. Men detta låter mer som de inte läst alls