Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagen har gått i trötthetens tecken… känt mig seg hela dagen och även haft ont i huvet/nacken/ryggen. Tror jag sovit väldigt hårt och det är pga det kanske?
Samtidigt känt mig rastlös. Och vädret som såg så fint ut var ju bara kallt och blåsigt :cautious:

Får se vad vi hittar på imorgon…

Supertrött. Jag åkte nästan direkt från dialysen till bygdegården och stannade nog lite för länge.

Sen kom avkomman hit och klöv ved för deras ved är slut. Det är första vintern i det huset så de gick på vad ägaren sa gick åt. Och nu är veden slut.

Tror det blev lite mycket för benen darrar och jag ser i kors.

Senast ändrad:
så opepp redan inför imorgon :laugh: trött som fasen, imorgon ska hästarna ut 06, hunden ska ut 1 mil, sen hem o äta, spela fotbollsmatch (inte gjort på 6 månader), hem, äta, stallet för att mocka osv o såhar jag inlämning på kurs kl 20.00 o jag har inte ens öppnat uppgiften eller vet ens om jag har böckerna hemma....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 615
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama