Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ned på byamarknaden för att köpa kvällsmat till bror och brorsbarn, och råååkade se att den nya blomsterbutiken hade öppet, och råååkade lägga märke till att jag fick ta med hunden in.... varpå jag råååkade på en monstera "monkey face" som av någon anledning var tvungen att följa med mig hem. :o Jag som nyss fått relokera typ fem plantor till köksbänken för att jag inte har plats i fönstren med all vårsådd också.

När min sambo skriver sms - jag har städat inför ikväll. ( han ska ha en kompis här ) man kommer hem och han har inte dammsugit så det är grus överallt 🤪 Ja men ska du städa städa ordentligt på en gång. Nu har jag dammsugit av tog max 10 minuter i hela lägenheten. ..

Kajsa har varit duktigt och handlat idag 😍🥰
received_494571358931881.webp

Fick mig också att dra tummen ur röven och sätta ett ordentligt lock på MoaBoas terrarium (efter att jag plockat upp henne ur byrålådan igen såklart!)... jag tänker att det kanske blir dålig stämning om jag börjar rota runt bland underkläderna varje gång ungarna vill hälsa på ormen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
3 930
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
695
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 370
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar