Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens jobb, någon som vill byta med mig?
20220305_124135.webp

Försöker läsa på om SAM som ju ska ändras till nästa år. Fattar inte riktigt grejen med det. Ser ut att bli mindre nästa gång men ungefär samma nu, fast troligen mindre ändå än vad prognosen visar. Aja vi får se. Nånting blir det väl oavsett.
Håller på att koka pasta. Så det blir pasta med pesto och ost till. Massor och åter massor av te såklart

Jahapp, då är allt nödvändigt tråkigt klart! Badrummet skiner igen, katterna är kränkta över att ha blivit tvättade och jag njuter av en kopp kaffe. Har öppen balkongdörr där solen skiner in :love: Får se om jag kommer igång med de roliga sakerna sen eller inte, tänker att det är ingen katastrof om jag slappar resten av dagen... så får se :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
3 158
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
695
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 370
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar