Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart, dom kan ju få muskler eller bli trötta annars och vad ska föräldrarna göra med pengarna dom får över?Vad är det för fel på trampbil till barn egentligen
Måste de ha elbil liksom
Välkommen ner till sol,blommor o lövsprickning!Har packat det mesta inför skåneresan. Svårt att veta hur mycket litteratur som behövs.
Fast bara för att man vaknar så måste man ju inte kliva uppJa tydligen Tröttsamt bara när man inte behöver gå upp så vaknar man ändå samma vanliga jäkla tid har ingen lust att gå upp 06.20 en lördags morgon
Det där är hundra gånger roligare än det jag pysslar med, dvs skickat fakturor, svarat på Mail och bokförtDagens jobb, någon som vill byta med mig?
Visa bifogad fil 86896
Ser fram emot hundpromenader utan is!Välkommen ner till sol,blommor o lövsprickning!
Haha går ju inte Kan aldrig somna om när jag väl vaknat .. Kryper hela i kroppenFast bara för att man vaknar så måste man ju inte kliva upp
Mvh/vänder på sig och somnar om säkert 3 ggr innan jag kliver upp på helgen, mao tonåring igen
Oj är det så tunga balar? En pirra om du har tillgång till en sådan kan underlättaHämtar hö till djuren
Skakar i händerna så tar en evighet att skriva.
Kan inte sikta på rätt knapp haha
Nej händerna skakade redan innanOj är det så tunga balar? En pirra om du har tillgång till en sådan kan underlätta