Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger framför brasa under ylletäcke med lånad spinnkatt ca 2 cm från ansiktet. :love:

En vän har hämtat mig till sig. Hon har klippt mig och nu är hon och simmar medan jag o katten vilar upp oss. Har haft världens hälsosvacka men nu återkommer livet. 🤞

Edit: katt nu 0 cm från ansiktet. :heart

Sitter till slut och snaskar ost, päron och kex till vinet och har gjort upp eld i spisen. La nyss in ett par klabbar och lilla Wilmis la genast beslag på min plats i soffan och försökte se förförisk ut. Det kuttras för fullt. 🥰

Solsken idag igen, sambon hade åkt för att såga och pållan hade ju så mycket energi i går så varför inte ridning för fjärde dagen i rad 😁🤩; sagt och gjort; åkte iväg till stallet strax efter 10 😊. Härliga timmar I stallet och så skritt och klättring I skogen; hästen kändes fin och positiv att rida och sjön glittrade härligt; kan det bli annat än underbart?!? 😍.
När sambon kom hem lagade jag lövbiffspasta och snälla nån såååå gott; kryddade med vitlök och svartpeppar men oreganon gjorde nog pricken över i:et 😋

Trevlig dag men har inte fått det jag behövde få gjort gjort. :( Men det var trevligt att ha kompisen med dotter och hund på besök. Ville är nu utslagen och jag har lekt med plusplus och byggt. ;) Kompisens dotter är tre år. ;) Men jag trodde att de skulle vara här ett par timmar men blev här från 10 till 16. :cautious:
Sen var det bara att kasta sig iväg och handla till tävlingar imorgon. Vår förening har starten och jag ska stå för kiosken. Mackor, kaffe och lite fikabröd. Så vid sju ska jag vara på plats i morgonbitti :meh: Men vi borde vara klara till 12 åtminstone.

Skrattar åt folk. Kan inte göra annat nu.

Jag la upp en bild på ett sy-projekt i en grupp för sådant. En hundsele. Absolut inte klar. Jag ritade på bilden för att visa vad jag skulle lägga till och skrev tydligt i texten vad som skulle ändras i övrigt.

Ganska snabbt fick jag tre kommentarer.
Första kommentaren: "Du måste ändra blablabla" (precis det som jag skrivit att skulle ändras).
Andra kommentaren var relevant.
Tredje kommentaren: "Den sitter dåligt nu pga blablabla, och du måste lägga till ditten och datten!" (precis de saker jag sagt att skulle ändras och det som jag sagt att skulle läggas till).

Läser folk verkligen ingenting eller är det jag som är bedrövlig på att uttrycka mig?

Skrattar åt folk. Kan inte göra annat nu.

Jag la upp en bild på ett sy-projekt i en grupp för sådant. En hundsele. Absolut inte klar. Jag ritade på bilden för att visa vad jag skulle lägga till och skrev tydligt i texten vad som skulle ändras i övrigt.

Ganska snabbt fick jag tre kommentarer.
Första kommentaren: "Du måste ändra blablabla" (precis det som jag skrivit att skulle ändras).
Andra kommentaren var relevant.
Tredje kommentaren: "Den sitter dåligt nu pga blablabla, och du måste lägga till ditten och datten!" (precis de saker jag sagt att skulle ändras och det som jag sagt att skulle läggas till).

Läser folk verkligen ingenting eller är det jag som är bedrövlig på att uttrycka mig?
Folk läser inte. De ser en chans att ventilera sina åsikter och verka duktiga(re än andra).

Mvh cynisk

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 615
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 733
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama