Vad gör vi? CXLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
:eek: Är det helt mörkt? Är inte det en säkerhetsrisk isf?
(Du kanske inte kan svara på det).

Det är inte helt mörkt. Även om fönstret är frostat kommer det in ljus utifrån. Sen finns det ledljus i korridoren och vi har toalettdörren öppen med ljuset tänt därinne.
Helmörkt kan vi inte ha men för den intagnes skull försöker vi minska ljuset så mycket som möjligt :)

Skrattar åt folk. Kan inte göra annat nu.

Jag la upp en bild på ett sy-projekt i en grupp för sådant. En hundsele. Absolut inte klar. Jag ritade på bilden för att visa vad jag skulle lägga till och skrev tydligt i texten vad som skulle ändras i övrigt.

Ganska snabbt fick jag tre kommentarer.
Första kommentaren: "Du måste ändra blablabla" (precis det som jag skrivit att skulle ändras).
Andra kommentaren var relevant.
Tredje kommentaren: "Den sitter dåligt nu pga blablabla, och du måste lägga till ditten och datten!" (precis de saker jag sagt att skulle ändras och det som jag sagt att skulle läggas till).

Läser folk verkligen ingenting eller är det jag som är bedrövlig på att uttrycka mig?
Såg det, man blir så trött på folk som inte kan läsa, för övrigt såg jag i en annan grupp att någon sålde spännen mm som du sökte

Försöker planera kommande vecka. Ska gå på en av mina specialtjänster så ska jobba måndag till fredag.
Det ställer till det i min planering eftersom jag brukar laga mat på lediga dagar.
Kanske funkar det om jag lagar mat imorgon. Möjligen räcker det, tillsammans med de rester som redan finns, alla vardagar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
692
· Visningar
70 630
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 734
Senast: pepp
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
479
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
593
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama