Stökpellen är isolerad så det är iaf skönt. Det väsnas förstås ändå men man behöver inte hålla koll i korridoren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det helt mörkt? Är inte det en säkerhetsrisk isf?Funderar på om det är dags att äta lite. Får försöka så gott det går i ett mörklagt rum
Är det helt mörkt? Är inte det en säkerhetsrisk isf?
(Du kanske inte kan svara på det).
Såg det, man blir så trött på folk som inte kan läsa, för övrigt såg jag i en annan grupp att någon sålde spännen mm som du sökteSkrattar åt folk. Kan inte göra annat nu.
Jag la upp en bild på ett sy-projekt i en grupp för sådant. En hundsele. Absolut inte klar. Jag ritade på bilden för att visa vad jag skulle lägga till och skrev tydligt i texten vad som skulle ändras i övrigt.
Ganska snabbt fick jag tre kommentarer.
Första kommentaren: "Du måste ändra blablabla" (precis det som jag skrivit att skulle ändras).
Andra kommentaren var relevant.
Tredje kommentaren: "Den sitter dåligt nu pga blablabla, och du måste lägga till ditten och datten!" (precis de saker jag sagt att skulle ändras och det som jag sagt att skulle läggas till).
Läser folk verkligen ingenting eller är det jag som är bedrövlig på att uttrycka mig?
KonstigaMen vad heter det! Hus som är smalare nertill och som pluppar ut mer upptill? Brukar vara trähus oftast. Kommer inte på ordet
Ja jo men så irriterande när det verkligen står helt still. Inte så vanliga häromkring associerar mer till berg, fjäll?Konstiga
SutterängJa jo men så irriterande när det verkligen står helt still. Inte så vanliga häromkring associerar mer till berg, fjäll?
Härbre! Det satt långt inne dockSutteräng