Enligt eons app :confused1:Ser inte alls några sånna priser när jag tittar på Nordpool?
https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/SE/Hourly1/?view=table
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Enligt eons app :confused1:Ser inte alls några sånna priser när jag tittar på Nordpool?
https://www.nordpoolgroup.com/Market-data1/Dayahead/Area-Prices/SE/Hourly1/?view=table
Nä men flera kortvariga toppar ökar ju på, många bäckar små....Fast en kortvarig topp är inte relevant för de allra flestas plånböcker.
Den tiden minns man Haha som man längtade till Fredagar när de var dags för ridlektion, var veckans bästa dag. Ännu bättre blev det när jag köpte loss min favorit ponny därifrån Minnen så fina minnen.Tittar på ungarna som ska trava utan stigbyglar för första gången efter att ha galopperat och skaffat sig nya favvohästar.
Om en stund ska de få testa trava i damsadel och det är så himla mycket fnitter.
Det luktar häst och ridhus och allt är så himla bra.
Jag överlevde dagen och det var så värt det för denna lilla stunden.
Det här kanske var en dokumentärJa vad blir nästa katastrof? En meteorit eller utomjordingar som landar på jorden?
Jösses, låter inte friskt....FaktisktSitter och funderar på om en kusin verkligen mår så bra, under 4 dagar så har hon lagt upp 19(!!) selfies på instagram i separata inlägg. Det här har varit ett tidigare beteende från henne när hon inte kan hantera sin vardag, vilket inte är helt bra då hon nu har två små barn.
Nej, dessvärre så är hon mer intresserad av uppmärksamhet i form av likes när hon inte får ihop sin vardag än att ta itu med problemen, allra helst ska uppmärksamheten dessutom komma från män.Jösses, låter inte friskt....Faktiskt
Patetiskt såhär på avstånd men så upplever garanterat inte hon. Behöver ju söka hjälp....Lättare sagt än gjort ju. .Nej, dessvärre så är hon mer intresserad av uppmärksamhet i form av likes när hon inte får ihop sin vardag än att ta itu med problemen, allra helst ska uppmärksamheten dessutom komma från män.
En dag imorgon också! GodnattDet känns som att jag fått ett ton av saker gjorda idag! Min motivation har varit som bortblåst det senaste så allt som inte varit ur-akut har liksom samlats på hög…
Men idag gick det och jag har som sagt fått gjort en del saker. Så skönt!
Enda nackdelen är att min hjärna är så fokuserad på att göra allt som samlats på hög precis just NU. Så nu måste jag tvinga mig själv i säng för att (förhoppningsvis) hinna sova något innan jag ska upp igen imorgon…
Det är som vanligt med andra ord. Fullkomligt omöjligt att komma igång men när jag väl kommit igång så finns det inget stopp följt av en total urladdning som resultat
Men nu ska jag iaf sova