Ska vi åka och våldgästa?
Lät hiskeligt gott
Eftersom jag har nybakat bröd och inte är sugen på soppa till middag blir det fredagsmiddag idag istället... jag ska ut och dra igång röken nu för att röka räkor
@Ninnurur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska vi åka och våldgästa?
Lät hiskeligt gott
Det lät så mysigt att simma. Saknar verkligen det extra mkt IOM noll utlandsresor sedan Covid.Hemkommen efter en ridtur och snart ska jag gå iväg och simma.
Helt rätt. Måste verkligen bli bättre på att tänka på det.Aldrig har någon någonsin kommit och sagt "tack för din insats" när någon knäckt sig på jobbet, aldrig. Man kan absolut känna skuld för att ens kollegor får mer att göra om man måste vara hemma, men du kommer aldrig någonsin få igen någon tacksamhet för att du offrat din hälsa, aldrig.
Jag hittarSka vi åka och våldgästa?
Lät hiskeligt gott
Mmmm, man skulle inte tacka nej till surdegsbaguetter!Bakat ut surdegsdegen Två baguetter och två smålimpor
Ta med mig!Jag hittar
Jag kör, har både dubbdäck och starka x-ljus.Jag hittar
Har du kardinal-fåglar hos dig? De är så fina (jag ser att detta inte är det, men kom att tänka på det bara)G'morgon. Dags att starta dagen.
Varje dag nar jag stannar skolbussen och vantar pa en mamma att komma och hamta sitt barn av bussen sitter den har kompisen och stirrar pa mig
Visa bifogad fil 83945