Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemkommen efter en ridtur och snart ska jag gå iväg och simma.
Det lät så mysigt att simma. Saknar verkligen det extra mkt IOM noll utlandsresor sedan Covid.
Så jag googlade för att se om det fanns någon simhall i närheten. Barnslig som jag är såg jag att det stod äventyrsbad också och blev överlycklig. Tänkte liksom större vattenrutchkana, vågmaskin eller ström etc.
Det här var det:
35095532-D073-4754-82CD-8C3F459FFD1F.jpeg

Alltså en liten misstänkt nedkissad pool med djup ca 25 cm för aningens yngre målgrupp än en kvinna på 41 år. 😂
 
Aldrig har någon någonsin kommit och sagt "tack för din insats" när någon knäckt sig på jobbet, aldrig. Man kan absolut känna skuld för att ens kollegor får mer att göra om man måste vara hemma, men du kommer aldrig någonsin få igen någon tacksamhet för att du offrat din hälsa, aldrig.
Helt rätt. Måste verkligen bli bättre på att tänka på det.



Det gick bra idag. Värken gav med sig och jag hade en riktigt trevlig dag på jobbet.
 
Försöker ignorera chefens irriterande frågor samt kroppens skrik efter en power nap. Lär sluta med att jag ger efter för båda. Jag har jobbat så sjukt intensivt hela dagen utan att ens pausa för lunch att musten gick ur mig fullständigt nu när jag slutligen tog mig tid till en liten rast.

Tanken är att jag ska jobba ett par timmar till, men det känns lite smått oöverkomligt just nu... Sen ska jag träna efter jobbet, det känns också lite smått oöverkomligt. Äh, det får nog bli en power nap ändå! Men först ska jag svara på mail från chefen 🙃
 
Precis skickat in en gruppuppgift och hemtentan! Känns skönt, även om jag inte är så nöjd med själva hemtentan, men 50% av den skrev jag nu de senaste dagarna sjuk i influensa... så bara hopes and prayers nu. Inte den bästa tentan jag skrivit, men har iallafall försökt göra det bästa jag kan :p
 
Eftersom jag har en miljard bilder på mobilen behövde jag städa den. Hittar gammalt kort på när en kompis var med i tidningen när de frågar folk på stan saker. Han svarar ngt på frågan och under det står hans namn och yrke. Popstjärna.. :laugh: Han berättade att de inte reagerade alls då han skojade utan bara skrev det och tackade så mycket för att han tog sig tid ur sitt hektiska schema. Tror han satt i receptionen på en tatuerings-salong då. 😅
 
Jag fick en tablet idag! :D
Det är inte klokt vad folk lämnar i rummen och aldrig vill ha tillbaka. Vi behåller grejerna i något år eller några månader, lite beroende på. Idag var det rensning av kartonger vi haft sedan 2019 och mina fina supervisors sparade en tablet åt mig. Det är verkligen allt möjligt -riktigt fina klockor, smycken, kryckor (O_o) kläder, sexleksaker, gosedjur, allt mellan himmel och jord! Kläderna skickar vi vanligtvis till stans charityshops men det har ju inte varit läge de här senaste åren.
Jag börjar känna mig så uppkopplad nu, det är nästan lite läskigt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
531
· Visningar
53 577
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 107
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 876
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp