Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tagit tag i en massa tråkiga saker. Det sista för bouppteckningen, bokat tid för värdering av huset, godkännt de sista räkningarna från pappas konto och skickat in mm mm

Nu dags för lunch

Imorgon ska jag åka och hämta pass och räkning från kliniken för min häst.

Jag har även sett över försäkringen för resterande 3
 
Verkligen inga problem alls, läser typ allt i tråden, svarar på det jag blir sugen på. Håller dålig koll på vems inlägg det är. Står fast vid att jag tycker det verkar orimligt att ringa sin chef 37 ggr på nån timme efter chefens mail, tyckte det var sån konstig reaktion så jag kände mig sugen på att kommentera det, men kan så klart sluta skriva i tråden.

Klart du inte ska sluta skriva men medge att det ser lite märkligt ut när du endast skriver för att hacka på någon i en tjatter-tråd?

Prata lite med oss istället, vi har i allmänhet trevligt (i synnerhet mot helgen, då brukar vi skåla :angel: :D).
 
Tycker denna duvan är så fin! Ser ut som det har snöat på den, som en snöig bergsvägg. :love:
20220113_110454.jpg
 
Lite lätt matt på allt. Det där med andfåddhet togs väl aldrig upp på akuten utan bara yrsel och togs prover. Akuten skicka hem morfar utan att kontakta hemtjänst eller oss. Morfar kan plötsligt knappt gå ens och vägrar full hemtjänst som han verkligen är i behov av. Detta sliter. Nåja. Pga allt runt detta blev det väldigt sen frukost och nu vill säkert hästarna att jag kommer och ger dem lunch!
 
Fått hem en leverans matvaror så njuter av en sandwichglass :d Det är viktigt med glass när man är sjuk har jag hört, även om det är minimala symtom :angel: Ska fixa en kopp kaffe också, måste stärka mig innan det är dags ta itu med disken... Det är inte mycket men jag vill inte :arghh: fast jag vill ha rent... och har rätt tråkigt... känner för att gå och jobba men får ju inte! Men kommer jag bara igång så lär det gå smidigt, har massa jag kan göra här hemma utöver städning 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
531
· Visningar
53 746
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 110
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 876
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp