Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har äntligen fått anti-depp utskrivna plus ångestdämpande/sömntabletter att ta vid behov. Läkaren lät ganska övertygad om att jag har dystymi och sa mer eller mindre att jag nog får vara förberedd på att behöva ta anti-depp i någon form mer eller mindre hela livet.

Nå, det blir nog bra det här...
 
Fått en ny typ av spam-mail. Jag får välja mellan 4 premium dating service tjejer! :bump:
Annette 31 år, Sarah 21 år, Anna 22 år, och Franceska 24 kan jag klicka på.
"They will do anything you want!"

Toppen, då är frågan om jag ska välja en yngre förmåga som orkar städa hela dagen utan paus eller en lite äldre som kanske är noggrannare och har med erfarenhet av att städa? 🤔
 
Fått en ny typ av spam-mail. Jag får välja mellan 4 premium dating service tjejer! :bump:
Annette 31 år, Sarah 21 år, Anna 22 år, och Franceska 24 kan jag klicka på.
"They will do anything you want!"

Toppen, då är frågan om jag ska välja en yngre förmåga som orkar städa hela dagen utan paus eller en lite äldre som kanske är noggrannare och har med erfarenhet av att städa? 🤔
har du hakat mitt spam filter?
 
Känner starkt att jag borde vara hemma idag, huvudet håller på att explodera och värktabletter hjälper tydligen inte. Tog en igår innan jag gick och la mig, vaknade upp med lilla mycket huvudvärk.
Men jobbet är redan minst en man kort, det ska ut en viktig info till alla hushåll idag och allmänt kaos. Känns inte bra att ringa sig sjuk då..
Som jag sagt tidigare. Jag förstår att du inte vill sätta dina kollegor i den sitsen men detta är inte ditt problem att lösa! Det är chefens problem och som sätter er/dina kollegor i denna sits. Ta hand om dig!
 
Känner starkt att jag borde vara hemma idag, huvudet håller på att explodera och värktabletter hjälper tydligen inte. Tog en igår innan jag gick och la mig, vaknade upp med lilla mycket huvudvärk.
Men jobbet är redan minst en man kort, det ska ut en viktig info till alla hushåll idag och allmänt kaos. Känns inte bra att ringa sig sjuk då..
är du sjuk så är du, det ska inte väga in hur det är på jobbet, du ska inte betala med din hälsa
 
Känner starkt att jag borde vara hemma idag, huvudet håller på att explodera och värktabletter hjälper tydligen inte. Tog en igår innan jag gick och la mig, vaknade upp med lilla mycket huvudvärk.
Men jobbet är redan minst en man kort, det ska ut en viktig info till alla hushåll idag och allmänt kaos. Känns inte bra att ringa sig sjuk då..
Aldrig har någon någonsin kommit och sagt "tack för din insats" när någon knäckt sig på jobbet, aldrig. Man kan absolut känna skuld för att ens kollegor får mer att göra om man måste vara hemma, men du kommer aldrig någonsin få igen någon tacksamhet för att du offrat din hälsa, aldrig.
 
Fått en ny typ av spam-mail. Jag får välja mellan 4 premium dating service tjejer! :bump:
Annette 31 år, Sarah 21 år, Anna 22 år, och Franceska 24 kan jag klicka på.
"They will do anything you want!"

Toppen, då är frågan om jag ska välja en yngre förmåga som orkar städa hela dagen utan paus eller en lite äldre som kanske är noggrannare och har med erfarenhet av att städa? 🤔
Ta alla fyra! En som sköter städningen och tre som springer på alla dina bollar på jobbet. :idea:
 
Fick ett sådant vredesutbrott på min chef som igen, för sjuhundrade gången, mailat mig och bett mig ringa honom.
Varför gör man så? Jag blir tokig.
Gömmer mig på toaletten för att koka klart så jag kan ringa sen :angel:
Men vad är det att bli arg för? Chefen gör det väl antagligen med omsorg om din tid och för att du ska kunna ringa när det passar dig. Vad är problemet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
533
· Visningar
53 823
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 114
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 877
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp