Haha med katten alltså! Så galen är jag inte än att jag gosar med purjolökarVarför ser jag dig sitta och gosa med en purjolök?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha med katten alltså! Så galen är jag inte än att jag gosar med purjolökarVarför ser jag dig sitta och gosa med en purjolök?!
Tack snälla! Jag hoppas verkligen att han "bara" behöver vätskas ur...Vill inte mista honom än även om jag fattar att det är naturligt. Men än har han inte tänkt lägga sig och dö sa han själv när jag prata med honom tills ambulansen kom. Så lite jävlaranama finns.Så jobbigt Vi håller tummar och tassar att allt går bra med din morfar
Ja, hon var hemsk! Sonen också visserligen men jag är hyffsat övertygad om att iaf en del av det var pga mammanså vidrigt! Alltså Creepy mamman....
Sant, och underhållande se hur förvirrad Barnaby varJamen där fanns det ju iaf en förklaring
Även om den var sådär...
Jävlar anamma kan göra mycketTack snälla! Jag hoppas verkligen att han "bara" behöver vätskas ur...Vill inte mista honom än även om jag fattar att det är naturligt. Men än har han inte tänkt lägga sig och dö sa han själv när jag prata med honom tills ambulansen kom. Så lite jävlaranama finns.
Stort grattis, vad du än hittar på!Och nu är 30årsdagen här. Va fasen tog tiden ivägen?
Just nu ska snart hålla på med min diamondpainting.
Vad jag planerat göra på min 30årsdag? Bra fråga, handla någon go dricka och göra Tacos mer än så inte planerat
Det gick inte, hen var för snabb! Attans!Jag ska försöka filma min lilla trapdoor tarantell ikväll! Hen är alltid så poppis, för alla andra som har en i gruppen har tydligen fått defekta exemplar som inte bygger luckor.
GrattisOch nu är 30årsdagen här. Va fasen tog tiden ivägen?
Just nu ska snart hålla på med min diamondpainting.
Vad jag planerat göra på min 30årsdag? Bra fråga, handla någon go dricka och göra Tacos mer än så inte planerat