Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
så vidrigt! Alltså Creepy mamman....
Ja, hon var hemsk! Sonen också visserligen men jag är hyffsat övertygad om att iaf en del av det var pga mamman :cautious:

Jamen där fanns det ju iaf en förklaring
Även om den var sådär...🤪
Sant, och underhållande se hur förvirrad Barnaby var :laugh:

Tack snälla! Jag hoppas verkligen att han "bara" behöver vätskas ur...Vill inte mista honom än även om jag fattar att det är naturligt. Men än har han inte tänkt lägga sig och dö sa han själv när jag prata med honom tills ambulansen kom. Så lite jävlaranama finns.
Jävlar anamma kan göra mycket :heart
 
Jag tillät mig att lägga mig på soffan tidigare och faktisk, verkligen, på Riktigt sova ett par timmar. Jag har nu varit ut med våfflan och har mat i ugnen och känner mig nästan som en människa för första gången på flera dagar! Lyckas jag nu lägga mig före typ tre på morgonen också blir det här ett lyckat dygn!
 
Jag fick för övrigt den mest underbara komplimangen på gatan idag! Vanligtvis är jag inte så pigg på kommentarer elelr prat, men det här är en rätt skön äldre man med långt hår och lennonglasögon som VARJE DAG knuffar runt på en tillika äldre man i rullstol oavsett väder. Jag vet inte om de är brukare/vårdare eller släkt eller vänner eller vad som, men han hejade idag och gestikulerade glatt mot sitt eget hår med ett: "That is so flamboyant, I love it, it makes me happy!" :D
Win om mitt hår gör någon glad. :)
 
Strax hemma. Ska då äta lite chips och se klart Ted Lasso-avsnittet.
Även packa färdigt inför att åka till vännerna jag hängde med på nyår, ser ut som tors-sön.

Ger det till april innan jag flyttat in :angel:
 
Stort grattis på födelsedagen @Halcyon!

IMG_9455-crop.jpg


fd9629764ab1461ba69177b51b0b9767.jpg


(jag kunde inte välja och du fyller ju jämnt så det fick bli två tårtor ;) :D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
533
· Visningar
53 852
Senast: Bison
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 125
Senast: pepp
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Läste i en annan tråd att de ska gå i konkurs och kom på att jag inte har en enda Tupperware-pryl! Hur många har ni?
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 877
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp