Grattis på födelsedagen!Och nu är 30årsdagen här. Va fasen tog tiden ivägen?
Just nu ska snart hålla på med min diamondpainting.
Vad jag planerat göra på min 30årsdag? Bra fråga, handla någon go dricka och göra Tacos mer än så inte planerat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis på födelsedagen!Och nu är 30årsdagen här. Va fasen tog tiden ivägen?
Vad jag planerat göra på min 30årsdag? Bra fråga, handla någon go dricka och göra Tacos mer än så inte planerat
Grattis!Och nu är 30årsdagen här. Va fasen tog tiden ivägen?
Spirited away ⛩VA hahahaha
Min google fu har svikit mig
Åh, ja, börja inteLäkare har en tendens att va lite speciella om man får generalisera Kan va supersmarta och helt fantastiskt kunniga om allt möjligt men att öppna luckan på skrivaren för att ta bort ett papper som fastnat är omöjligt och en läkare hade jag världens sjå att övertyga att hen skulle kolla så kabeln faktiskt satt i ordentligt i datorn när det krånglade.. "det funkade igår!" sa hen men mycket riktigt hade kabeln åkt ut nån mm
Vad du ska göra? Äta bakelser!!Och nu är 30årsdagen här. Va fasen tog tiden ivägen?
Det är inte ditt ansvar att se till så att jobbet går ihop. De får anstränga sig lite för att ha en bra mängd vikarier som kan hoppa in vid sådana här tillfällen. Ta hand om dig själv!Känner starkt att jag borde vara hemma idag, huvudet håller på att explodera och värktabletter hjälper tydligen inte. Tog en igår innan jag gick och la mig, vaknade upp med lilla mycket huvudvärk.
Men jobbet är redan minst en man kort, det ska ut en viktig info till alla hushåll idag och allmänt kaos. Känns inte bra att ringa sig sjuk då..
Nä jag vet. Men det känns ändå inte bra att stanna hemma.. Jag åker in i alla fall, skulle jag känna att det absolut inte går får jag väl ta det då.Det är inte ditt ansvar att se till så att jobbet går ihop. De får anstränga sig lite för att ha en bra mängd vikarier som kan hoppa in vid sådana här tillfällen. Ta hand om dig själv!
Har också bokat tid för dos 3. Så nu har jag några veckor på mig att mentalt förbereda mig på den