Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ägg blir "aldrig" dåliga i kylen så du behöver inte bry dig om datum. De håller minst 3-6 månader i kylen!När man upptäcker att både ägg och mjölk precis passerat bäst före och sambon åt lunchen sent så passar ju pannkakor perfekt till middag/kvällsmat .
Nu har det visst växlat om till flera plusgrader (onödiga äckelvärme!) och vinden låter rejält utanför husknuten.
#pannkakorärbarnsligtgott
#viborintebaraiettköldhålviboriettblåshålmed
Ja, verkligen. Jag kollar i princip aldrig bäst-före-datum på ägg.....Ägg blir "aldrig" dåliga i kylen så du behöver inte bry dig om datum. De håller minst 3-6 månader i kylen!
Sant men nu när jag inte kan handla (väntar på covidtest) är det ju bra att använda maten som först blir dålig. Och även om ägg klarar sig längre gör ju inte en öppnad mjölk så passar ju primaÄgg blir "aldrig" dåliga i kylen så du behöver inte bry dig om datum. De håller minst 3-6 månader i kylen!
Har inte heller sett ngt avsnittÄr jag den enda människan i världen som aldrig sett ett avsnitt av Midsomer Murders?
Det problemet har de redan haft till och från efter typ säsong 10. Jag är uppväxt med att titta på Morden I Midsomer med föräldrarna. Vet inte hur många gånger vi sett återkommande skådespelare i nya roller. Nuvarande skådis som spelar Barnaby har varit med i en tidig säsong fast då som trädgårdsmästareDet kanske till och med blir svårt att få tag på skådespelare som inte redan blivit "mördade" i denna serie. Hjälp.
Castingbolaget:
- "Det här mordoffret skulle vara perfekt att spelas av NN"
Kollegans fact check: "Tyvärr redan mördad som rollen i säsong 7 avsnitt 3"
-" Ok, men även den här nya som var med i program Y skulle kunna passa"
Kollegans fact check: "Tyvärr med som brandmördat barn redan i säsong 2 avsnitt 77"
- "Fan, ring nåt utländskt bolag igen och ta in nån som klarar hyfsad dialekt i alla fall."
Samma här. Frågan är inte om, bara vilken dag det blir min tur.Räknar ner dagarna till tredje dosen på fredag och undrar om det finns någon möjlighet att klara sig så länge. Minst en elev är konstaterad smittad idag, eleven var på plats igår, hur det gick till vet jag ärligt talat inte, hoppas på att det är extremt snabba provsvar
Nu börjar det verkligen bli så att man undrar när man lägger sig, inte om. I övrigt en rätt bra dag, hann med en hel del planering, vara lite extra stöd åt en elev och har möte med några kollegor. En lektion också men då jobbade de rätt mycket självständigt.
Räknar ner dagarna till tredje dosen på fredag och undrar om det finns någon möjlighet att klara sig så länge. Minst en elev är konstaterad smittad idag, eleven var på plats igår, hur det gick till vet jag ärligt talat inte, hoppas på att det är extremt snabba provsvar
Nu börjar det verkligen bli så att man undrar när man lägger sig, inte om. I övrigt en rätt bra dag, hann med en hel del planering, vara lite extra stöd åt en elev och har möte med några kollegor. En lektion också men då jobbade de rätt mycket självständigt.
Samma känsla här.... Har inte tid, och har inte råd....Samma här. Frågan är inte om, bara vilken dag det blir min tur.
+2+1 på den
VA hahahahaDet där är inte ens från Totoro
Samma här, tycker typ inte att det finns något tråkigare än bäbisar. Försökt förklara hur det är mycket bättre med typ hundvalpar som faktiskt gör något mer än att bajsa, skrika och äta inom rimlig tid för folk men det verkar inte alltid gå fram.Jag skulle i och för sig inte heller tycka en bebis var så himla märkvärdigt. Ring igen när hen blir kul, just nu är fokus på tarmen!
Jag har 2,5 vecka kvar på jobbet innan jag slutar. Skulle ju vara trevligt att klara sig så länge, men det är tveksamt.Samma känsla här.... Har inte tid, och har inte råd....