Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skaffar du egna katter nångång så går det nog att få till lite snyggare lösningarRåkade gå in i inrednings-kaos-tråden
Jag tycker att jag har kaos nu när alla saker/möbler står fel. Ser inte fram emot att bli av med katterna men ser verkligen fram emot att städa och piffa till hemmet igen
Visa bifogad fil 83256
Skaffar du egna katter nångång så går det nog att få till lite snyggare lösningar
Edit: skriver jag samtidigt som det står en gräsligt ful kattsställning här bredvid
Jag såg betydligt snyggare än de där vanliga fula vid något tillfälle. Minns såklart inte vart... Ska se om jag kan hitta igenHar faktiskt aldrig sett en snygg kattställning
Jag såg betydligt snyggare än de där vanliga fula vid något tillfälle. Minns såklart inte vart... Ska se om jag kan hitta igen
Jag tänker att det inte borde vara så svårt att bygga en egen, utifrån vad som passar i hemmet och vad katten gillar. det borde även finnas en marknad att sälja på.Viktigt att det är art deco/jugend stil hehe