Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjort massor i stallet. Mockat ur hela lösdriften och strött upp på nytt, mockat hela hagen på skit vilket var MYCKET eftersom jag inte kunnat mocka pga snön, fyllt påsar och hönät, fyllt på vatten och städat kring foderringarna. Nu har jag migränkänning så det blir soffan resten av dagen.
 
Är stolt över mig själv som äntligen satte gränser för granngubben som bara gnällde om allt när jag träffade på honom, jag sa att jag inte orkade lyssna på allt gnäll och gick därifrån. Och jag bryr mig inte om han blev sur, vilket jag annars hade grämt mig över. Det känns som världens sjumilakliv framåt mot mer energi och lugn till mig själv. :up:

Nu ska jag göra en köttgryta. :d
 
Råkade gå in i inrednings-kaos-tråden 😅
Jag tycker att jag har kaos nu när alla saker/möbler står fel. Ser inte fram emot att bli av med katterna men ser verkligen fram emot att städa och piffa till hemmet igen

047851E4-0CC0-4397-A16F-2C7704D69558.jpeg
 
Råkade gå in i inrednings-kaos-tråden 😅
Jag tycker att jag har kaos nu när alla saker/möbler står fel. Ser inte fram emot att bli av med katterna men ser verkligen fram emot att städa och piffa till hemmet igen

Visa bifogad fil 83256
Skaffar du egna katter nångång så går det nog att få till lite snyggare lösningar :)

Edit: skriver jag samtidigt som det står en gräsligt ful kattsställning här bredvid :o
 
Har precis sytt lite, började på ett nytt projekt och det jag hann med nu blev SÅ galet bra. Det lönar sig visst att vara lite extra noggrann och inte bara skynda igenom allt :angel:

Nu äter jag lunch, sedan blir det städning... Ser verkligen inte fram emot det, men samtidigt ska det bli skönt att få allt fint.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
716
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp