Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
När jag var liten och på ridläger i England dvs för 100 år sedan fick mamma skicka långkalsonger till mig på posten. Mitt i sommaren 🥶

Forsta gangen jag landade i San Francisco, i Juni, men efter Juni 15, var det 8*C dar:eek: Vi kom fran Asien med RIKTIGT varmt och skulle till Arizonas oken klimat efter nagon vecka ... Tror nagon att vi hade packat for temperaturer under 30*C varmt?🥶

Klockan är elva och jag är trött igen. Ur led är tiden. :sleep: Är också märkvärdigt sugen på glass men det enda jag har hemma är en veganvariant jag blev mycket besviken på...

Forsta gangen jag landade i San Francisco, i Juni, men efter Juni 15, var det 8*C dar:eek: Vi kom fran Asien med RIKTIGT varmt och skulle till Arizonas oken klimat efter nagon vecka ... Tror nagon att vi hade packat for temperaturer under 30*C varmt?🥶
För mig hade sommargarderoben säkert funkat så länge jag hade en hoodie att dra på. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
829
Senast: Amha
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka