athena_arabians
Trådstartare
Borstar tänderna
Ska gå ner och göra det nu jag också, så jag inte somnar på TV-soffan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borstar tänderna
När jag var liten och på ridläger i England dvs för 100 år sedan fick mamma skicka långkalsonger till mig på posten. Mitt i sommaren
Har också en fluga som har vaknat till liv och surrat runt här inne de senaste dagarna.... Så länge den håller sig i taket får den leva...Lyssnar på lugn tropisk musik. Ackompanjerat av en surrande fluga här bredvid
det bara blev så? eller har du något virus i datorn som råkar köpa saker!Råkade beställa en till grej till hästen
Tror det! Det tycker att hästsaker är rimligt, men inte människokläder tex, eller annat viktigtdet bara blev så? eller har du något virus i datorn som råkar köpa saker!
Tror att det heter Hippoownermegligaitis!Tror det! Det tycker att hästsaker är rimligt, men inte människokläder tex, eller annat viktigt
RimligtTror att det heter Hippoownermegligaitis!
Rent logiskt matchar de ju.Lyssnar på lugn tropisk musik. Ackompanjerat av en surrande fluga här bredvid
För mig hade sommargarderoben säkert funkat så länge jag hade en hoodie att dra på.Forsta gangen jag landade i San Francisco, i Juni, men efter Juni 15, var det 8*C dar Vi kom fran Asien med RIKTIGT varmt och skulle till Arizonas oken klimat efter nagon vecka ... Tror nagon att vi hade packat for temperaturer under 30*C varmt?