Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll passade jag på att ridhushänga med en av mina närmaste vänner så sambon fick lite egentid med katterna hemma; hankatten myste i soffan tillsammans med älsklingen när jag kom hem 🥰. En markarbetsövning som verkade både rolig och nyttig att rida (bra inspiration)👍. Lite extra spännande med vattenmattan enligt hästen som stirrade på den duktigt första språnget 😂. Nä nu får jag sätta fart med en värmande dusch och lite kvällis så vi kommer i säng snart 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp