Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ikväll passade jag på att ridhushänga med en av mina närmaste vänner så sambon fick lite egentid med katterna hemma; hankatten myste i soffan tillsammans med älsklingen när jag kom hem 🥰. En markarbetsövning som verkade både rolig och nyttig att rida (bra inspiration)👍. Lite extra spännande med vattenmattan enligt hästen som stirrade på den duktigt första språnget 😂. Nä nu får jag sätta fart med en värmande dusch och lite kvällis så vi kommer i säng snart 😊.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
828
Senast: Amha
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Kollagentillskott?