R
Raderad medlem 68338
Har fortfarande bara ätit ett ägg idag. Så nu ringde jag tapas-haket och beställde grillade lammracks och sallad med päron och valnötter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tre ägg?Ska börja käka antiinflammatorisk kost. Fick hjärnsläpp och käkade ett ägg till frukost. Kommer fortfarande inte på ngt annat att äta borde dock käka ngt mer om jag ska gå ner och måla
Tre ägg?
Lite sent för andrafrukost nu, och såg ditt lammracksinlägg, men tre ägg skulle kunna vara världshistoriens bästa frulle. Omelett, stekta (i kokosolja eller ghee eftersom all annan olja är gaaaaaaalet inflammationsdrivande såklart), kokta, kokta o mosade med smör eller ja ghee då för anti. Toppa med lite getost och ruccola och smaklöken blir glad.
Därför en klarar smöret till ghee, då är det fritt från både mjölksocker och mjölkproteinöverkänslighets och ok enligt aip.Ska inte äta mejeriprodukter så smör och getost lär gå bort
Jag hatar verkligen ägg inser jag
Därför en klarar smöret till ghee, då är det fritt från både mjölksocker och mjölkproteinöverkänslighets och ok enligt aip.
Du kan säkert äta getmejeri om några år igen…
Det finns lite knep. Olika kor har olika dålig mjölk etcetc. Jag har tyvärr fått lära mig allt om aip och liknande elimineringsdieter. Hör av dig om du behöver ostlöshetsstöd.Fyfan vad jag älskar ost
BLOCKA (mobilvärldens motsvarighet till DUMPA!).... !!Det är ett nummer som ringt två ggr nu, googlade och såg att det är försäljare. Men de lägger på när jag svarar. Det kan inte bli mycket försäljning om man inte ens pratar med kunden?
Ljudet av när han trycker på tangentbordet, det blev pricken över iet för jag kan bara tänka mig vad han tänkte just då
Käkat grillat lamm och tar ett glas högst antiinflammatoriskt RÖDVIN
Tänkte umgås med barnen (eh ja katterna) men de ligger på loftet, UNDER täcket och sover och orkar tydligen ej komma ner.
Känner mig sjukt dissad
Vore kul att höra från SOS Alarm, men antar att det går under sekretess i Sverige och aldrig får släppas. Inte ens en skriftlig version.
Livet med katter Fast min har varit plåsterkatt idag också
???Vore kul att höra från SOS Alarm, men antar att det går under sekretess i Sverige och aldrig får släppas. Inte ens en skriftlig version.