Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den blev helt ok, typisk "vardagsmat" som passade bra till matlåda. https://www.google.com/url?sa=t&sou...rbMEegQIChAR&usg=AOvVaw3_KVxTlTEfl09WiPrup2HfGratängen låter intressant, vad är det för recept?
Verkar jättesmidig att göra. Det receptet ska jag prova någon dag.
Ja. Tar knappt 35 min med gräddningenVerkar jättesmidig att göra. Det receptet ska jag prova någon dag.
Och så många roliga ställen för katterna att klättra i/på !!Jag har hittat @tornblommas nya lägenhet.
https://www.expressen.se/leva-och-b...ste-lagenheten-till-salu-just-nu-spektakular/
Måste bara få tillägga att det var en rätt udda upplevelse att knata in på ett sjukhus och det inte var krav på att man använde munskydd..... Jag blev lite paff faktiskt. Tror att jag såg en enda "patient", förutom mig själv, med munskydd. Det var många äldre personer där också - inga munskydd. Jag ser fler som använder i mataffären till och med..... När jag var hos tandläkaren ett par dagar innan jul var det "krav" på munskydd. Jag hade inget med mig, för jag hade inte tänkt tanken att det skulle behövas, och då fick jag ett av en tandsköterska. Lite smått komiskt, för eftersom de skulle in i munnen och "rota" var det ju inte speciellt länge som jag faktiskt hade munskyddet på mig.....Känner mig duktig idag. Kom iväg på mammografi. Det låter kanske löjligt, men jag är alltid så rädd för att det ska vara något fel på mig.... Själva proceduren är jag inte det minsta rädd för, eller tycker är det minsta obehaglig. Men att vänta på besked.... Så när jag drar huvudet ur sanden och kommer iväg kan jag inte annat än känna mig lite stolt över mig själv ändå !!
Jag brukade tidigare försöka klämma fast vänster ben för att inte av misstag trampa på bromsen, vilket hänt en gång när jag försökte växla en automat.
Ska börja käka antiinflammatorisk kost. Fick hjärnsläpp och käkade ett ägg till frukost. Kommer fortfarande inte på ngt annat att äta borde dock käka ngt mer om jag ska gå ner och måla