Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste åka in o jobba någon timme idag. Jag som tänkt vara ledig fram till på lördag.
Jaja, får ledigt på lördag istället så varför inte. ;)

Nu ska jag bara bestämma mig för hur jag ska lägga upp dagen ifråga.
Men först ska jag hitta lite lunch att äta här hemma.
 
Är sol idag så tänkte ta några referensfoton på katterna (till måleri).

Lucky:

CF4C5C0A-E38A-4FE3-AC6C-483DFBBF8DFC.jpeg


Man ba ja det blev ju helt perfekt 🙄
 
Typ gråtfärdig så hungrig jag är och gårdagens huvudvärk börjar göra comeback. Hästarna har stått inne sedan igår. Är duktigt less nu faktiskt, även om jag förstår att akuta saker kan komma emellan. Kommer att få jobba till sen kväll som det ser ut nu. Lär komma hem från stallet vid den tiden som jag egentligen borde avslutat min arbetsdag.
 
Känner mig duktig idag. Kom iväg på mammografi. Det låter kanske löjligt, men jag är alltid så rädd för att det ska vara något fel på mig.... Själva proceduren är jag inte det minsta rädd för, eller tycker är det minsta obehaglig. Men att vänta på besked.... :nailbiting: Så när jag drar huvudet ur sanden och kommer iväg kan jag inte annat än känna mig lite stolt över mig själv ändå :up::D !!
 
Känner mig duktig idag. Kom iväg på mammografi. Det låter kanske löjligt, men jag är alltid så rädd för att det ska vara något fel på mig.... Själva proceduren är jag inte det minsta rädd för, eller tycker är det minsta obehaglig. Men att vänta på besked.... :nailbiting: Så när jag drar huvudet ur sanden och kommer iväg kan jag inte annat än känna mig lite stolt över mig själv ändå :up::D !!
Måste bara få tillägga att det var en rätt udda upplevelse att knata in på ett sjukhus och det inte var krav på att man använde munskydd.....:eek: Jag blev lite paff faktiskt. Tror att jag såg en enda "patient", förutom mig själv, med munskydd. Det var många äldre personer där också - inga munskydd. Jag ser fler som använder i mataffären till och med..... När jag var hos tandläkaren ett par dagar innan jul var det "krav" på munskydd. Jag hade inget med mig, för jag hade inte tänkt tanken att det skulle behövas, och då fick jag ett av en tandsköterska. Lite smått komiskt, för eftersom de skulle in i munnen och "rota" var det ju inte speciellt länge som jag faktiskt hade munskyddet på mig..... :D
 
Jag sitter har ... men har nog inte riktigt vaknat annu 🥱

Jag brukade tidigare försöka klämma fast vänster ben för att inte av misstag trampa på bromsen, vilket hänt en gång när jag försökte växla en automat. :o

Vi har en bil av varje sort ... men jag har aldrig trampat pa bromsen i stallet for kopplingen, daremot stampar jag nastan foten genom golvet ibland kans det som. :cautious:

Ska börja käka antiinflammatorisk kost. Fick hjärnsläpp och käkade ett ägg till frukost. Kommer fortfarande inte på ngt annat att äta 😅 borde dock käka ngt mer om jag ska gå ner och måla

Samma har ... jag har super svart att ens komma ihag vad som ar antiinflamatorisk kost Men mycket agg blir det.
 
Eftersom jag la mig sent igår var jag trött imorse, tänka sig! :p
Stallet gick iaf bra och därefter har jag fixat naglarna och kört lite på löpbandet. Kollade under tiden på Final climb och försökte låtsas att jag ansträngde mig lika mycket :rofl:
Nu ska jag duscha, äta och ta en powernap :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
803
Senast: Amha
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 496
Senast: Acto
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
714
Senast: Svartkatt
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 566

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp