Vad gör vi? CXLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad sa veterinären?
Lite nytt att tänka på Lymfocyter är lite förhöjt vilket visar mot virus eller tumör (de misstänker tumör) men cellerna är normala. Nytt steg är att undersöka/ ta prov från knölarna sen vet jag inte vilken av alla ödem/knölar de ska ta ifrånoch vad det kan påvisa.
Så länge hennes allmäntillstånd är stabilt så avvaktar vi tills den 19/1 då vi fick tid.

Sen då? Är det tumörer /cancer hur långt ska man gå? Det är där jag sitter och snurrar på nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet @Lillefrun Är det okej att jag lånar tråden lite?? Hojta till om inte så rapporterar jag för utbrytning! Jag ska kika på hus...
2 3
Svar
53
· Visningar
828
Senast: Amha
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
1 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat