Sov ruggigt dåligt i natt men sitter nu i morgonrock med en kopp kaffe framför brasan och fixar med lite jobb innan jag åker till gymmet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här.Jag brukade tidigare försöka klämma fast vänster ben för att inte av misstag trampa på bromsen, vilket hänt en gång när jag försökte växla en automat.
Inga tanter jag känt/känner har haft eksem i örat så du är nog en egen sort.Varit på VC. Jag har alltså eksem i örat. Vem är jag ens? En tant?
Såklart att jag ska vara unik det gör dock löjligt ont så det kändes konstigt att det bara var eksemInga tanter jag känt/känner har haft eksem i örat så du är nog en egen sort.
Såklart att jag ska vara unik det gör dock löjligt ont så det kändes konstigt att det bara var eksem
Min man har haft. Dock tror jag inte hans gjorde direkt ont, men upptäcktes när han var inne och spolade öronvax.....Såklart att jag ska vara unik det gör dock löjligt ont så det kändes konstigt att det bara var eksem
Det har jag med!Är det typ hörselgångseksem/inflammation? Isåfall har jag samma
Är det typ hörselgångseksem/inflammation? Isåfall har jag samma
Det känns mycket bättre att jag inte är ensam om det i alla fall!Det har jag med!
Det har jag med!
Vad sa veterinären?Precis pratat med vetrinär så nu är jag mer rådvill.
Lite nytt att tänka på Lymfocyter är lite förhöjt vilket visar mot virus eller tumör (de misstänker tumör) men cellerna är normala. Nytt steg är att undersöka/ ta prov från knölarna sen vet jag inte vilken av alla ödem/knölar de ska ta ifrånoch vad det kan påvisa.Vad sa veterinären?
Samma här!Solsken och lite kallare väder-
underbart!
Kan inte sova och kommer ha en tuff dag imorgon!