Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SÅÅÅÅÅ avundsjuk.Sådär ja om 20 minuter går jag ut till bastun i morgonrocken och tofflor då borde den vara tillräckligt varm
Jag blir helt överhettad om jag har för varma skor eller för varma byxor. Fast mest tror jag det beror på att det är så obehagligt varmt på jobbet, när jag kommit ut vill hela kroppen bara ANDAS!
Men idag VAR det faktiskt varmt. Kom igen, femton grader!
Jag menar väl det!När det är 15 grader är shorts definitivt legitimt!
När det är 15 grader är shorts definitivt legitimt!
Håller med dig ! Minst 20-25 grader måste det vara för min del!Eller inte INGA shorts under 18*C och for mig personligen gar nog gransen vid 26*C. So there!
Eller inte INGA shorts under 18*C och for mig personligen gar nog gransen vid 26*C. So there!
Jag använder inte shorts allsHåller med dig ! Minst 20-25 grader måste det vara för min del!
Gör pizza. Köpte inte färdig pizzasås som vi brukar utan tänkte göra egen. Hallå
Så nu har jag bara passerade tomater som sås, så bra gick det! Blir så trött. Ibland får jag ”ekologisk ångest” när jag handlar och kan inte köpa något som inte är eko och då blir det såhär… Har också köpt oliver med kärnor (men de är goda så ska sluta gnälla)
När jag jobbade i stallet här i Skottland använde jag shorts hela vintern. Hellre bara ben som går att torka av än blöta långbyxor.Eller inte INGA shorts under 18*C och for mig personligen gar nog gransen vid 26*C. So there!
Ja, jag försökte. När jag sen smakade var det bara starkt Så gav upp.Fast ... finhacka en del av oliverna, hitta litte kryddor (basel, oregano, Timjan, etc) koka ihop de passerade tomaterna med det och ... du har en sas
Måste visa hur det kan se utSitter i soffan, dricker te och stickar. Nu igen